Skip to main content

Ik heb een brief en mail gehad dat mijn snelheid gratis verhoogd wordt naar 1 gb. 
 

heb hier ook een bevestigings mail van gehad dat het is uitgevoerd. 
echter is het nog steeds 200 mb. Heb de modem al meerdere keren gereset. Ook op de nieuwe factuur en in mijn kpn staat nog steeds 200 mb. 

Ha @Ronnie100, wat jammer! Kan het zo zijn dat je in de weken daarvoor over bent gegaan naar een ander abonnement? Dan zou het zo kunnen zijn dat dit elkaar gekruist heeft. Natuurlijk kijk ik wel even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je kijken. 


Ik heb een brief en mail gehad dat mijn snelheid gratis verhoogd wordt naar 1 gb. 
<knip>

Op welk deurmatje moet ik gaan liggen om ook z’on mooie brief en mail te krijgen?? 🤣😁😔 😂🤗.


Heb mijn profiel aangevuld 


Ik heb een brief en mail gehad dat mijn snelheid gratis verhoogd wordt naar 1 gb. 
<knip>

Op welk deurmatje moet ik gaan liggen om ook zo'n mooie brief en mail te krijgen?? 🤣😁😔 😂🤗.

Overigens, zojuist nog een beetje surfend op het internet kom ik hier, deze, al gedateerde informatie tegen:

“Delta biedt voortaan standaard 1Gbit/s bij glasvezelabonnementen, waardoor binnenkort ook klanten met een 400Mbit/s-abo naar 1Gbit/s gaan”.

Wanneer is KPN zover?


Ik heb een brief en mail gehad dat mijn snelheid gratis verhoogd wordt naar 1 gb. 
<knip>

Op welk deurmatje moet ik gaan liggen om ook zo'n mooie brief en mail te krijgen?? 🤣😁😔 😂🤗.

Overigens, zojuist nog een beetje surfend op het internet kom ik hier, deze, al gedateerde informatie tegen:

“Delta biedt voortaan standaard 1Gbit/s bij glasvezelabonnementen, waardoor binnenkort ook klanten met een 400Mbit/s-abo naar 1Gbit/s gaan”.

Wanneer is KPN zover?

Idd, alle klanten gewoon op 1Gbit/s zetten. Nu heb je nog steeds 50mb glas verbindingen. 


Die wel flink goedkoper zijn.


Ha @Ronnie100, excuses voor de late reactie. Ik heb begrepen dat het voor het einde van deze maand aangepast moet zijn. Als dat niet zo is, trek je dan weer aan de bel? Dan ga ik er voor je achteraan. 


Zijn nu meer dan een maand verder en snelheid is nog steeds niet aangepast. 
blijf het bijzonder vinden dat kpn op 24-10-2023 een maat stuurt dat je vanaf 24-10 1 gb krijgt en het op 28-12 nog steeds niet is aangepast. 
 

 


Blijkbaar zijn ze met mij niet zo blij. 😉


Blijkbaar zijn ze met mij niet zo blij. 😉

Zeer herkenbaar @wjb, heb dikwijls het liedje ‘Klap eens in je handjes, blij blij ……  gezongen, tot nu toe echter zonder resultaat. Nou ja, blijven zingen …… 😊   

@Ronnie100 blijkt ook nog niet gehoord, harder zingen Ron!! 😃


Ha @Ronnie100 sorry! Ik ga er meteen voor je achteraan om te zorgen dat het alsnog geregeld wordt en hou je op de hoogte. 


Inmiddels staat de snellere snelheid erop!


Zijn nu meer dan een maand verder en snelheid is nog steeds niet aangepast. 
blijf het bijzonder vinden dat kpn op 24-10-2023 een maat stuurt dat je vanaf 24-10 1 gb krijgt en het op 28-12 nog steeds niet is aangepast. 
 

 

Zo'n mailtje wil ik ook wel ontvangen, of is 15 jaar klant zijn niet genoeg? 


Ik weet niet wat de criteria zijn, @j3roentje.


Ik weet niet wat de criteria zijn, @j3roentje.

Denk dat we daar hier toch wel benieuwd naar zijn 


Ik weet niet wat de criteria zijn, @j3roentje.

Denk dat we daar hier toch wel benieuwd naar zijn 

Hoe langer je klant bent hoe lager de kans lijkt te worden dat je hiervoor geselecteerd wordt.

Ik heb niet het gevoel dat "loyality" leidt tot "beloning", sterker nog, het lijkt erop dat "disloyalty" (dreigen met vertrek) leidt tot "beloning".


Ik weet niet wat de criteria zijn, @j3roentje.

Denk dat we daar hier toch wel benieuwd naar zijn 

Hoe langer je klant bent hoe lager de kans lijkt te worden dat je hiervoor geselecteerd wordt.

Ik heb niet het gevoel dat "loyality" leidt tot "beloning", sterker nog, het lijkt erop dat "disloyalty" (dreigen met vertrek) leidt tot "beloning".

Heb het nooit overwogen maar op dit forum is wel vaker melding gemaakt van een zekere ‘deal’ na een dreigement om te vertrekken.