Skip to main content
Beantwoord

Wanneer gaat de KPN winkel Zoetermeer weer open ?

• May 1, 2020
  • 6 reacties
  • 135 keer bekeken

wanneer gaat de kpn winkel zoetermeer weer open ?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @RRG. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat jouw vraag hierboven al is beantwoord. Helaas is onze winkel in Zoetermeer tijdelijk gesloten. We hopen natuurlijk dat hier snel verandering in komt.:relaxed:

Kan ik jou misschien verder helpen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• May 1, 2020

Hallo @RRG , zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

De meeste winkels zijn in aangepaste vorm weer open van 10 tot 17 uur.

• May 1, 2020

In Zoetermeer nog niet. Rijswijk is denk ik de beste optie vanaf Zoetermeer gezien.

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 1, 2020

IN Lelystad ook nog niet 🤔

• May 1, 2020

Wilt u iets kopen dat misschien ook via deze site is verkrijgen?

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

Al gaat mijn voorkeur ook uit naar een fysieke winkel om daar netjes uitleg te krijgen over zaken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @RRG. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat jouw vraag hierboven al is beantwoord. Helaas is onze winkel in Zoetermeer tijdelijk gesloten. We hopen natuurlijk dat hier snel verandering in komt.:relaxed:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @RRG. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat jouw vraag hierboven al is beantwoord. Helaas is onze winkel in Zoetermeer tijdelijk gesloten. We hopen natuurlijk dat hier snel verandering in komt.:relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!