Skip to main content

Hallo,

Deze vraag is al een paar keer voorbij gekomen maar nog steeds geen duidelijk antwoord.

Wanneer of gaat er ooit glasvezel van KPN komen in Rhoon (Portland) als ik het goed heb 

hebben de nieuwe huizen wel glasvezel van KPN. waarom dan niet doortrekken in de gehele wijk?

Weet iemand hier iets meer over of iemand van KPN die wel een antwoord kan geven?

 

Alvast bedankt.

Groet Ron

 

Hoi @ronic1 . Welkom bij de KPN community.  Wij horen bij het provider gedeelte. Je kunt je vraag het beste adressen aan onze netwerk collega's:

https://netwerk.kpn.com/

 

 


Hoi @ronic1 . Welkom bij de KPN community.  Wij horen bij het provider gedeelte. Je kunt je vraag het beste adressen aan onze netwerk collega's:

https://netwerk.kpn.com/

 

 

Waar kan ik het beste de vraag stellen? Als ik op de link klikt kom ik weer bij de postcode check uit.

En dat is niet wat ik zoek. Daar staat namelijk glasvezel is nog(niet) beschikbaar.

 

Mvg Ron.


Meer is er niet bekend qua planning of wordt niet bekend gemaakt. Hier zal je het wat KPN betreft mee moeten doen.


Waar kan ik het beste de vraag stellen? Als ik op de link klikt kom ik weer bij de postcode check uit.

En dat is niet wat ik zoek. Daar staat namelijk glasvezel is nog(niet) beschikbaar.

Dan weet nog niemand het en gaat u geen antwoord krijgen op uw vraag. Gewoon afwachten dus.


Waar kan ik het beste de vraag stellen? Als ik op de link klikt kom ik weer bij de postcode check uit.

En dat is niet wat ik zoek. Daar staat namelijk glasvezel is nog(niet) beschikbaar.

Dan weet nog niemand het en gaat u geen antwoord krijgen op uw vraag. Gewoon afwachten dus.

Daar komt het dan min of meer wel op neer, @ronic1 .  Je kunt je op diezelfde website abonneren zodat je per mail op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.

 


De komende tijd nog niet @ronic1, Albrandswaard heeft toen der tijd een deal gesloten voor het glasvezel en gezegd dat er 10 jaar lang niemand bij mocht. Hoewel dat niet volgens de regels is ben je voor nu dus aangewezen op de dsl van KPN welke erg traag is of de glasvezel van Caiway. De coax was bij jullie ook al van caiway dus ziggo is ook geen optie. 

Best een nare situatie aangezien de dsl snelheden in Rhoon vaak nog adsl snelheden heeft.

 

Anderzijds is KPN hard aan de slag en worden alle dorpen om u heen verglaasd. (Barendrecht, Rotterdam Zuid, Hoogvliet) Ik kan me wel voorstellen dat KPN de ambitie heeft om ook in Albrandswaard glas aan te leggen.


De komende tijd nog niet @ronic1, Albrandswaard heeft toen der tijd een deal gesloten voor het glasvezel en gezegd dat er 10 jaar lang niemand bij mocht. Hoewel dat niet volgens de regels is ben je voor nu dus aangewezen op de dsl van KPN welke erg traag is of de glasvezel van Caiway. De coax was bij jullie ook al van caiway dus ziggo is ook geen optie. 

Best een nare situatie aangezien de dsl snelheden in Rhoon vaak nog adsl snelheden heeft.

 

Anderzijds is KPN hard aan de slag en worden alle dorpen om u heen verglaasd. (Barendrecht, Rotterdam Zuid, Hoogvliet) Ik kan me wel voorstellen dat KPN de ambitie heeft om ook in Albrandswaard glas aan te leggen.

Bedankt voor je antwoord (niet het antwoord wat ik wilde horen 😭)

Het is idd belachelijk dat Caiway zolang het alleenrecht heeft. Er komen wel steeds meer glasvezel aanbieders bij maar op die zit ik helaas niet te wachten.

Zit niet anders op dan wachten helaas, Nogmaals bedankt voor je duidelijke antwoord.

 

Mvg Ron.