Skip to main content
Antwoord

Wanneer gaat rood alarm lampje uit op de glasvezel ONT op dag van aansluiten?

• March 18, 2025
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Vandaag zou mijn KPN glasvezel verbinding geactiveerd moeten worden en kan ik mijn apparatuur aansluiten. Glasvezel ONT is geplaatst alleen blijft daarvan het rode alarm lampje branden?

Is het nu nog niet geactiveerd of zit er een ander probleem?

Voor zo ver ik had begrepen, zou je een bericht krijgen wanneer het actief zou moeten zijn? Dat kan natuurlijk de gehele dag zijn, maar het afsluiten ging wel direct om 00:02 (oude glasvezel verbinding via Odido). Je zou dan verwachten dat het aansluiten ook gelijk zou kunnen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Boedster, welkom op onze community! Als het lampje rood brandt is het inderdaad een kwestie van bellen, mijn collega's checken dan het een en ander, als het nodig is kunnen zij een monteur inplannen!
Ik hoop dat je niet te lang hebt hoeven wachten op een afspraak!

Voor de meelezers, je kunt hiervoor online een belafspraak maken of even met ons bellen op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 18, 2025

Beste ​@Boedster activeren kan inderdaad de hele werkdag nog en je krijgt inderdaad een bevestiging per SMS en/of mail dat je verbinding actief is.

Wat je zou kunnen proberen is de glaskast minimaal 2 minuten van de stroom te halen en dan te herstarten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2025

Hee Jan,

Dat laatste had ik idd al meerdere keren gedaan. KPN gaf zelf aan dat er een monteur moest komen. Dus wachten we daar maar op😒.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2025

Hoi ​@Boedster, welkom op onze community! Als het lampje rood brandt is het inderdaad een kwestie van bellen, mijn collega's checken dan het een en ander, als het nodig is kunnen zij een monteur inplannen!
Ik hoop dat je niet te lang hebt hoeven wachten op een afspraak!

Voor de meelezers, je kunt hiervoor online een belafspraak maken of even met ons bellen op 0800-0402