Skip to main content
Vraag

Wanneer is de storing regio Bodegraven opgelost?

• September 16, 2026
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo KPN,

De hele dag werkt ons internet en TV al niet. Vervelend, maar kan gebeuren. Is er al meer te delen over wanneer het opgelost is en wat er aan de hand is? De aangegeven tijd is al een paar keer opgeschoven.

Nu heb ik een 500gb databundel gekregen, wat super fijn is, maar mijn partner op hetzelfde huishouden niet. Klopt dat?

3 reacties

• Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Inmiddels 17 september 6.50 en nog steeds geen internet. Kpn geeft ook nul informatie 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Bolten88 en ​@kawahennie, zonder internet en tv zitten is natuurlijk nap vervelend en lastig.  Er zijn meerdere breuken in een kabel geconstateerd welke allemaal gerepareerd moeten worden. Helaas is er ook geconstateerd dat op dezelfde plek een hoogspanningskabel zwaar beschadigd is. De hoogspanningskabel wordt met eerst met voorrang gerepareerd op locatie. Als dat is gebeurd zal de defecte KPN kabel vervolgens gerepareerd gaan worden. 

Zolang de storing nog niet is verholpen zal op de storingspagina van KPN, de oplostijd steeds worden opgeschoven. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2026

Hallo ​@Bolten88 en ​@kawahennie, zonder internet en tv zitten is natuurlijk nap vervelend en lastig.  Er zijn meerdere breuken in een kabel geconstateerd welke allemaal gerepareerd moeten worden. Helaas is er ook geconstateerd dat op dezelfde plek een hoogspanningskabel zwaar beschadigd is. De hoogspanningskabel wordt met eerst met voorrang gerepareerd op locatie. Als dat is gebeurd zal de defecte KPN kabel vervolgens gerepareerd gaan worden. 

Zolang de storing nog niet is verholpen zal op de storingspagina van KPN, de oplostijd steeds worden opgeschoven. 

Dat klinkt inderdaad als een goede verstoring. Is het misschien wel mogelijk om een duidelijkere communicatie hierover te doen? En eerlijker te communiceren over wanneer het opgelost is? Want nu schuift het elke keer op en dat werkt best frustrerend. En als ik dit zo lees dan gaat het ook vanmiddag/vandaag niet opgelost zijn.