Skip to main content
Antwoord

Wanneer is internetstoring in Maastricht opgelost?

• April 26, 2025
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds 1:47 vanmorgen ligt het glasvezelinternet er bij mij uit in Maastricht. Volgens de storingspagina van KPN was de verwachte eindtijd eerst 13:47 en toen 17:47, maar het is nog steeds niet opgelost. Bij mijn buren met KPN werkt internet ook niet.

Het was natuurlijk Koningsdag vandaag, maar zo’n lange storing heb ik in al mijn jaren bij KPN nog niet meegemaakt.

Ik hoop dat er een KPN’er meeleest die wat meer duidelijkheid kan verschaffen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Die kun je aanvragen via kpn.com/vergoeding

Voor storingen is de klantenservice 24x7 bereikbaar maar het bandje zal wel proberen het probleem te herkennen en een online oplossing aanbieden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • April 27, 2025

Ik denk dat je beter KPN kan bellen (of laten bellen), dan hier een topic aan te maken. Ik denk dat je dan sneller antwoord hebt (indien de SD deze informatie heeft).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 27, 2025

Een kpn moderator komt hier ook pas met een dag of 2 (i.v.m. de wachtrij).

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@fondacio, werkt alles inmiddels al weer?

Meestal moet het overzicht op kpn.com/storing wel kloppen. In dit soort situaties is bellen altijd wel het snelst. Je kunt daarvoor terecht bij mijn collega's op 0800-0402.

• Auteur
  • Topper
  • May 15, 2025

Hoi ​@fondacio, werkt alles inmiddels al weer?

Meestal moet het overzicht op kpn.com/storing wel kloppen. In dit soort situaties is bellen altijd wel het snelst. Je kunt daarvoor terecht bij mijn collega's op 0800-0402.

Een beetje late reactie, maar het werkte inderdaad op zondag weer, maar wel pas na 24 uur. Wordt de wettelijke compensatie waarop ik recht heb automatisch verrekend of moet ik daarvoor nog actie ondernemen?

Overigens heb ik die dag niet geprobeerd te bellen omdat het Koningsdag was. Is de klantenservice ook op feestdagen bereikbaar voor dit soort vragen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Die kun je aanvragen via kpn.com/vergoeding

Voor storingen is de klantenservice 24x7 bereikbaar maar het bandje zal wel proberen het probleem te herkennen en een online oplossing aanbieden