Installatie pakket voor internet en tv is binnen maar de aansluitdatum is pas over een week. Kan ik dan vanaf die datum pas KPN Internet en TV gebruiken?
Ja. Niet eerder.
Thanks
Ben dus nieuw en heb nog 2 vragen; zodra internet start stopt het bij mijn huidige (Ziggo). Geldt dat ook voor TV (ziggo). Net als de vorige vraag voelt het dommig. Ik zit al honderd jaar bij Ziggo.
En dan nog dit; ik kwam via lange weg bij de Community. In de app kon ik het niet vinden. En via mobiel wel maar moeizaam. Tips?
Hi, welkom bij KPN! Je kunt niet alles weten; je bent vrij om hier in de Community de vragen te stellen die je hebt.
Je ontvangt het installatiepakket inderdaad eerder, en kunt aansluiten vanaf de aansluitdatum die je van ons doorgekregen hebt in de bevestiging. Als je onze overstapservice gebruikt, dan zorgen wij ervoor dat je oude contract stopt zo gauw je je nieuwe KPN abonnement aangesloten hebt en alles werkt.Â
Onze installatiehulp helpt je met aansluiten van het pakket. Kom je er niet uit, dan mag je je vragen gerust hier stellen, of je kunt gratis bellen met onze klantenservice (0800-0402).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.