Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb al meerdere malen aangeven ook op dit forum dat ik maar geen update krijg ik zit nog steeds op versie V1.01.00T04.3Intermediate !?

Ik heb sms gehad dat het in de nacht zou gebeuren maar helemaal niks ook de modem gereset enz.

Graag een oplossing hier voor!

Mvg

Dan is het kwestie van afwachten of heeft jou Experiabox v10 geen verbinding kunnen krijgen met de KPN servers. 

Dus niet constant resetten. Want anders is jou KPN Experiabox v10 gelijk defect. 

En kijk ook naar jou lankabels op verborgen breuken of scheuren? 

Ben jij een trol ofzo? Modem gaat niet stuk naar resetten en als er scheuren in mijn kabels zou zitten denk ik dat je verbindings problemen zou hebben! En dat heb ik niet ben zeer tevreden over mijn 1 gigabyte connectie Gaat er om dat ik de patch niet krijg! 

Hoi ​@NLDarkCloud, de update wordt automatisch geïnstalleerd, je kunt deze niet forceren. Als je de sms hebt gehad dat de update komt maar je hebt 'm nog niet, dan kon de updateserver jouw modem vermoedelijk niet bereiken. Je kunt dan een reset doen zodat het modem zich opnieuw aanmeldt.

Dat heb je blijkbaar al gedaan. Je zult later opnieuw in een batch meegenomen worden voor de update, dat is afwachten. Dat kunnen we niet versnellen. Je zult sowieso niet overgeslagen worden, iedereen krijgt de update uiteindelijk.

Ik heb nu V10.C.24.12.11 maar krijg net een sms en een mailtje dat mijn modem deze nacht weer een update krijgt terwijl ik er ook een gisteren had!?

Mooi dat je de update hebt ​@NLDarkCloud! Een tweede keer is wat veel van het goede, aangezien je de nieuwste versie ook al hebt. Het kan zijn dat je dubbel in een batch stond, dus je kunt de 2e mail als niet verzonden beschouwen.

Reageer