Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik mijn facturen bekijken?

• October 17, 2021
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag weten wanneer ik mijn facturen kan bekijken, want heb er eentje nodig! 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Vikash van KPN

In mijn kpn omgeving,  als je er 1 mist dan even bellen en dan kun je deze specifieke per email krijgen.

Hoi @henk mathlener. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @kevster al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! De meest recente facturen zijn terug te vinden in MijnKPN. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 17, 2021

In mijn kpn omgeving,  als je er 1 mist dan even bellen en dan kun je deze specifieke per email krijgen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2021

Hoi @henk mathlener. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @kevster al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! De meest recente facturen zijn terug te vinden in MijnKPN. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!