Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik mijn PlayStation 5 verwachten?

• January 3, 2026
  • 12 reacties
  • 158 keer bekeken

Goedendag,

ik heb een internet abonnement vanaf 3 dec en daar zou ik een ps5 bij krijgen na 14 dagen, maar nog steeds heb ik niks gehad wanneer krijg ik die ?

Mvg  

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@kp1996 ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef op 18 december 2025:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 3, 2026

Hallo ​@kp1996 ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef op 18 december 2025:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2026

Goedendag, 

is het dan ook al een beetje bekend wanneer hij komt, want dit verhaal heb ik ondertussen ook al 5x gehoord ?

Mvg Kenny

Ben bang dat het nog ff gaat duren. Wij hebben al een abonnement sinds november.

Eerder deze week te horen gekregen dat die weer niet op voorraad is en nog onbekend is wanneer er meer zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2026

Dan mogen ze wel met een andere oplossing komen want dit is wel heel slecht !!

Zijn wij het ook zeker mee eens. Helaas gaat dit wrs niet gebeuren 😐. Wachten dan maar....

• Nieuwkomer
  • January 12, 2026

Vandaag contact opgenomen kan wel tot maart duren volgende keer sluit ik in de toekomst zulke dingen af bij Ziggo of odido

• Deelnemer
  • January 12, 2026

Ben bang dat het nog ff gaat duren. Wij hebben al een abonnement sinds november.

Eerder deze week te horen gekregen dat die weer niet op voorraad is en nog onbekend is wanneer er meer zijn.

Vandaag contact opgenomen kan wel tot maart duren volgende keer sluit ik in de toekomst zulke dingen af bij Ziggo of odido

@Alex van KPN ​@Maja van KPN 
Is dit waar?!?!!?!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen allen, er is inderdaad vertraging in de levering maar inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen.
Mijn collega's doen hun best de Playstations zo snel mogelijk te leveren. Er is momenteel voorraad en de apparaten worden momenteel uitgeleverd.

Meer informatie over de welkomstcadeau's kun je vinden op onze kennisbank: 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik krijg een update van mijn collega's met een iets uitgebreider antwoord:

volgende week ontvangt onze logistieke partner extra voorraad. Zodra die binnen is, worden de resterende bestellingen uitgeleverd. Klanten die nog wachten, ontvangen hierover nog een aparte reminder. 

We snappen dat wachten frustrerend is en danken iedereen voor het geduld.

• Deelnemer
  • January 13, 2026

Goedemorgen allen, er is inderdaad vertraging in de levering maar inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen.
Mijn collega's doen hun best de Playstations zo snel mogelijk te leveren. Er is momenteel voorraad en de apparaten worden momenteel uitgeleverd.

Meer informatie over de welkomstcadeau's kun je vinden op onze kennisbank: 

Dus je geeft aan dat ze nog altijd voorradig zijn en uitgeleverd worden, en nog geen 5 uur later zijn ze ineens niet meer voorradig en worden ze later uitgeleverd?

Ik ben niet snel sprakeloos maar wat een ongelofelijke show is dit aan het worden zeg.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Er is als het goed is een mail uitgestuurd met daarin de uiterlijke datum

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik had gewoon niet goed gelezen. Laten jullie weten als je m binnen hebt?