Skip to main content

Sinds 4 dagen is mijn tv ontvanger stuk. Dan maar KPN bellen.

Helaas ook hierin geen respons.

Dan maar mail schrijven naar KPN,: helaas anno 2019 is KPN blijkbaar NIET meer per mail bereikbaar.

 

op het moment dat KPN wat heeft te vertellen: we hebben u een mail gestuurd🤨🤨🤨

Goed dat u hier uw verhaal verteld. De klantenservice is bereikbaar op 0800-0402 gratis en dag en nacht. Of via de chat. Of via social media. Of via dit forum maar dat duurt doorgaans 48 uur. Als u belt spreek dat in; ik wil een medewerker spreken.


Gratis bereikbaar zijn ze zeker er neemt alleen niemand op. 
 

 Vorige week 4 verschillende dagen gebeld en alle 4x alleen een bandje gehoord; de wachttijd is momenteel 25-30 minuten. Het is bijna schandalig te noemen dat KPN zo met haar klanten omgaat.

Derhalve blijft de vraag; wanneer denkt KPN dat ik weer TV kan Kijken?


Beste@RHZ, welkom! Het is momenteel inderdaad heel erg druk bij alle ingangen van KPN. Daarom kan het langer duren voordat je een medewerker te pakken krijgt. Als je defecte apparatuur hebt, is het natuurlijk wel belangrijk dat het zo snel mogelijk omgeruild wordt. Wat werkt er precies niet? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, ook graag het serienummer van de betreffende ontvanger. 


Beste Marcia, 

Bedankt voor het standaard antwoord wat u alle werknemers waarschijnlijk als instructie mee krijgen om te vertellen.

Als je op 4 verschillende dagen ruim 30 minuten moet wachten is dit niet meer MOMENTEEL en/of INCIDENTEEL maar een STRUCTUREEL probleem.

U als werknemers valt hierin zeker niets te verwijten maar uw werkgever wel. Zodra je 0800-0402 belt wordt je irritatie alleen maar hoger:; Welkom het meest duurzame bedrijf.

Waarschijnlijk wordt hiermee bedoeld; Welkom, om als duurzaam bedrijf door te gaan zetten we geen c.q minder medewerkers aan de helpdesk.

 

Nogmaals, dit is niet naar de medewerkers maar misschien is het voor KPN een idee om mosschien eens op klacht KPN te zoeken.

 

Dan de rest van uw vraag: de gehele tv Ontvanger werkt niet meer. 
 

Ben benieuwd


Het is geen standaard antwoord, het is gewoon echt heel druk de afgelopen weken. En ja, er wordt zeker gewerkt aan een oplossing, maar we kunnen niet zomaar mensen van de straat plukken en ze een headset op hun hoofd zetten, zoals je misschien kunt begrijpen 🙂

 

Voor wat betreft je probleem: zou je je postcode + huisnummer en je klantnummer ook in je profiel willen zetten? Dan kan ik je gegevens erbij halen en je verder helpen. 


Uit privacy overwegingen heb ik alleen mijn tel.ne kunnen toevoegen.

 


Alleen de moderatoren van dit forum kunnen die gegevens waar ze om vragen inzien. En zonder kunnen ze je niet helpen ...


Ze kunnen me bellen. Krijgen ze alle info die ze nodig hebben.


U had uw dag niet vandaag he? Geeft niet hoor. Probeer het morgen gewoon nog een keer.


Ze kunnen me bellen. Krijgen ze alle info die ze nodig hebben.

Marcia (en andere moderators ) wil jou graag verder helpen. 
 

Het moet dan wel van twee kanten komen. 
 

Jouw adresgegevens zijn dan essentieel. 


Beste @RHZ, ik had er even bij moeten vermelden dat het invullen van postcode en huisnummer alleen inzichtelijk is voor jou en KPN. Mocht je deze dan nog steeds niet willen invullen, kan ik je helaas niet helpen. Als je telefonisch in gesprek wilt, dan zal je toch echt zelf even contact met ons op moeten nemen. Als het druk is, kan je misschien de telefoon op speaker zetten en ondertussen iets anders doen? Ik begrijp dat dat niet ideaal is, maar ik kan er helaas niets anders van maken op dit moment. 


Vul in het forumprofiel je gegevens in die alleen de KPN moderators en jijzelf kunnen zien. Daarmee geef je de mods namelijk toestemming om handelingen te verrichten. Zoals het omwisselen van een tv ontvanger. Je hebt 'm dan met één werkdag in huis!

Helaas mogen ze volgens de nieuwe AVG (privacywet) niets doen zonder die gegevens (slash toestemming).

Zijn die er niet dan zul je het via de telefoon moeten doen, met de momenteel slechte bereikbaarheid. En dan wordt je opmerking een selffulfilling prophecy. En een beetje catch22 ook wel.