Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt apparatuur voor tweede aansluiting?

• July 5, 2019
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Geachte dames en heren,

De Monteur heeft gisteren alles op een perfecte manier aangesloten. Hij had ook voor mij het apparaat bestelt voor mijn tweede aansluiting Kunt u mij vertellen wanneer die komt.?

Groet, Theo De Man

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Marina_

Hoi @TheoDeMan, Fijn om te lezen dat de monteur alles gister op een perfecte manier heeft aangesloten. Kun je toelichten waarom hij een apparaat heeft bestelt voor je tweede aansluiting? Bedoel je WiFi aansluiting of een aansluiting voor een andere woning? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het ook uitzoeken en je hopelijk meer duidelijkheid te geven.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2019
Hoi @TheoDeMan, Fijn om te lezen dat de monteur alles gister op een perfecte manier heeft aangesloten. Kun je toelichten waarom hij een apparaat heeft bestelt voor je tweede aansluiting? Bedoel je WiFi aansluiting of een aansluiting voor een andere woning? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het ook uitzoeken en je hopelijk meer duidelijkheid te geven.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 9, 2019
@TheoDeMan, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!