Skip to main content

Hoi,

Sinds 1 maart heb ik glasvezel buiten aan de gevel.

Woon 3 hoog en de werkzaamheden stagneren. Komt geen steek verder. Ik ook niet.

Heb een bericht gestuurd aan KPN netwerk.nl

"Kaart gekregen met de volgende tekst...wil je een afspraak maken. ik was bij je aan de deur. te kijken naar de beste plek voor het glasvezelaansluitpunt in je woning. graag kom ik nog een keer langs. vul een terugbelverzoek in op kpnnetwerk.nl/terugbelverzoek.”

 

Reactie:

Wij hebben uw bericht ontvangen en hebben deze meteen doorgestuurd naar onze aannemer. Zij zullen uw bericht verder in behandeling nemen en bellen u spoedig terug.

Kijk net op https://kpnnetwerk.nl/ status.

Woning aansluiten: We sluiten je woning aan, wanneer je een glasvezelabonnement hebt besteld.

Denk dat daar een punt zit...Startdatum KPN Internet 1 Gbit/s
U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 10 mei 2023. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling.

Heb dat uit voorzorg gedaan omdat de glasvezelaansluiting in de woning nog niet rond was.

Dan nog ….hoor je toch een reactie van de Aannemer te krijgen.

 


Hallo @IpadHenk KPNNetwerk en/of KPN, de provider, communiceren met jou, de onderaannemer voert werk uit namens KPNNetwerk, maar daar communiceer je normaliter niet mee.

 


Begrijp het...maar bij een terugbelverzoek verwacht je al gauw dat je daadwerkelijk teruggebeld wordt.


Begrijp het...maar bij een terugbelverzoek verwacht je al gauw dat je daadwerkelijk teruggebeld wordt.

Terugbellen is bij een telefoonmaatschappij blijkbaar heel moeilijk @IpadHenk 

 


 

KPN netwerk.nl status 22-04-2023 :

Woning aansluiten: We sluiten je woning aan, wanneer je een glasvezelabonnement hebt besteld.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@IpadHenk ik heb de afbeelding weggehaald. Ik had echter na het weghalen niet meer de mogelijkheid deze aan te passen. Zou je de afbeelding nogmaals willen plaatsen zonder de privégegevens?


Bram..Hartelijk Dank Super.

 

KPN netwerk.nl status 22-04-2023 :

Woning aansluiten: We sluiten je woning aan, wanneer je een glasvezelabonnement hebt besteld.

 

 


Hoi @IpadHenk, ik heb even meegekeken in onze systemen en zie de order nog open staan en wij wachten nog op KPNNetwerk om de lijn af te maken.
Wat daar precies de status van is kan ik helaas niet inzien. Zij moeten hierover nog contact met jou opnemen om het af te monteren. Je kunt hierover ook zelf terecht bij KPNNetwerk


Je kunt de glasvezel aannemer van KPN niet bellen, deze is compleet onbereikbaar.

40 minuten in de wacht en dan gooit men vaak de hoorn erop.


Netwerkkaart voor glasvezel grijs gebied is in aanleg.

Dus dat kan nog even duren….geduld...volharding bij vertraging.


 

Bijna 8000 nieuwe Clasvezel-aansluitingen per week er bij...toch niet niks.


 Update:

Nog geen contact gehad met de Aannemer….Ijzige stilte.

 

Aantal Glasvezelaansluitingen .

( bijgewerkt 10 mei 2023 )


KPN maakt er een rommeltje van. Men blijft maar naar elkaar verwijzen. KPN bestaat uit tig kleine winkeltjes onder één noemer. Communicatie onderling is het grote probleem.

Ik ben al sinds augustus 2022 bezig om aangesloten te worden op het glasvezel netwerk.

De "draadjes” steken op een meter of tien bij mijn voordeur uit de grond maar verder kom ik niet.

Na 40 min. in de wacht bij KPN netwerk ( is trouwens Volker Wessels Telecom ), krijg ik eindelijk één of andere call-center student aan de telefoon die eigenlijk ook niets weet. Hij heeft géén idee waarom ik ben overgeslagen ( bij al mijn buren ligt de glasvezel inmiddels binnen ) en kan ook niet vertellen wanneer het dan wel gaat gebeuren. Er is een brief naar mij onderweg met een datum zegt hij.

Misschien is de postduif verdwaald ?? 😣


Startdatum KPN Internet 1 Gbit/s
U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 10 mei 2023. ( vandaag dus)

Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling.

Tevens in afwachting van :

Wij hebben uw bericht ontvangen en hebben deze meteen doorgestuurd naar onze aannemer. Zij zullen uw bericht verder in behandeling nemen en bellen u spoedig terug.


Vanuit KPN heb ik hier helaas ook nog niet veel nieuws over te zeggen, wij wachten nog op KPNNetwerk.
Heb je die in de tussentijd nog gesproken?


Nog geen reactie op mijn terugbelverzoek….

Heb eerlijk gezegd ook niet meer zo'n haast...Hoe langer het duurt des te meer kinderziekten er worden opgelost.

 

 

Startdatum 10 mei blijkt niet haalbaar...Maar daar krijg je geen mailtje over.

Ben wel zeer tevreden over dit Forum.

 


Heb niets te klagen...Internet van Ziggo...KPN Tv op de laptop. 

 


Update 25 Mei :

Tussen nu en 2 Augustus verwacht ik de Aannemer van KPN Netwerk.

Sinds kort kan ik de status van mijn bestelling volgen.😎

 

Einddatum Contract is ook al bekend...

 

IK dacht dat een monteur gratis was.

Installatie

Zelf aansluiten: zo klaar!

Ons pakket is zo eenvoudig aan te sluiten, dat iedereen het zelf kan binnen twintig minuten. Je sluit het pakket binnen een paar simpele stappen aan. Mocht je ergens niet uitkomen, dan kun je ons altijd gratis bellen of onze online tools gebruiken.

In sommige gevallen is een monteur noodzakelijk. Dit laten we na of tijdens je bestelling weten. Je kunt dan een afspraak maken om je internet kosteloos te laten aansluiten. Op deze manier garandeert KPN altijd een zorgeloze aansluiting.


 

Zal toch wel een foutje zijn ...Hoop ik.

Heb de bevestigings email van Ziggo en KPN toch ook ontvangen...

 

 


 


Ehh, dat is wel wat tegenstrijdig inderdaad!
Ik kan de status van je ziggo opzegging niet inzien maar zie hier in je bestelling staan dat je de overstapservice gebruikt en wij dat ook regelen.
Mocht je daar toch graag wat extra zekerheid bij willen kun je dit eventueel nog bij ziggo dubbelchecken.


 

Update mail gekregen,

Al mijn KPN Netwerk- vertrouwen weer opgepept.

Volg de aanleg pijltje gevolgd...alles onveranderd.

 

 

Aansluitdatum was geprikt op woensdag 2 augustus. ( wel erg kort dag)

Apparatuur ...nog niets ontvangen.

Vanaf 2 augustus kun je je apparatuur aansluiten. Wil je wachten met aansluiten? Kies dan andere datum. Als je de installatie van het modem hebt afgerond, dan start je abonnement en de factuurperiode.

 


Is toch een mooi vooruitzicht.


 


Dat is inderdaad nogal snel ineens, ik ben benieuwd!