cornelis48 schreef:
... wifi is erg zwak ondanks wifi 2 aansluiting wifi 5 niet wifi 6 dat was bij de oude Experia box v10 wel.
De Experiabox v10 ondersteund geen WiFi 6. Ook niet met nieuwe software. Dat kan die helemaal niet. Want dat ondersteund de hardware helemaal niet.
Heb je hem al eens gereset naar fabrieksinstellingen? Als de vorige Experiabox v10 nieuwe software had, dan moet deze het ook snel krijgen.
Goedeavond marlon92 uw collega heeft hem gisteren een Reset gegeven en hij doet het nu. Maar om een oude Experia box v10 uit 2008 mee te geven vind ik niet leuk er zit ook nog oude gegevens in van de vorige bezitters in .🤔 groetjes cornelis48
@cornelis48
de Experiabox V10 is pas in 2015 geïntroduceerd, deze kan dus nooit uit 2008 komen.
waarom denk je dat deze uit 2008 is?
Dat staat in de oude Experia box zelf 2008 _ 2013 ikzelf vind het ook vreemd.maar laat maar. Ik zal het wel fout hebben .groetjes cornelis48. 🤔😉
cornelis48 schreef:
Goedeavond marlon92 uw collega heeft hem gisteren een Reset gegeven
…
er zit ook nog oude gegevens in van de vorige bezitters in
Na een fabrieksreset kunnen er geen gegevens meer in zitten van de vorige gebruiker.
Oke groetjes van mij dankjewel voor bericht hij doet het wel prima bedankt voor na lopen. 😀👍
Fijn om te lezen dat het al opgelost is, @cornelis48!