Skip to main content

Goedemiddag,

Hier in mijn wijk steken de glasvezelkabels bijna 2 maanden uit. Ik vroeg mij even af wanneer wij een brief krijgen dat er een aansluitpunt gemaakt gaat worden bij ons ( ik woon in een flat 1 hoog ).

Waarschijnlijk is er bij jou een vereniging van eigenaren.  Heeft die al toestemming gegeven aan kpn? Hier meer info.


Op de status checker staat er wachten om woning aan te sluiten maar ik weet niet hoe ik kijk of vve toestemming heeft gegeven 


Waarschijnlijk is er bij jou een vereniging van eigenaren.  Heeft die al toestemming gegeven aan kpn? Hier meer info.

^^


Goedemiddag, ( ik heb perongeluk het ander onderwerp op geantwoord gedrukt sorry ben nog nieuw met het forum )

 

ik vroeg me af wanneer en een glasvezelaansluiting gemaakt zou worden bij mij want de kabels steken wel uit ik woon in een flat. Ook staat er via de status checker dat ik bij de 4e zit van het aansluiten van woning. Ik weet niet nu wanneer ik een brief ga krijgen van een afspraak ik wacht bijna 2 maanden dus ik vroeg me af hoe zit het. (Stad: Rotterdam-Zuid)

 

Admin: samengevoegd met eerdere topic, en gemarkeerd antwoord verwijderd :)


Bij mij heeft het sprietje 7 maanden naast de voordeur uit de grond gestoken. Dus 2 maanden is niks 😁

Inmiddels zit het aansluitkastje nu zo'n 3 weken binnen in de meterkast, maar ik zit nog steeds op koper.


Bij mij heeft het sprietje 7 maanden naast de voordeur uit de grond gestoken. Dus 2 maanden is niks 😁

Inmiddels zit het aansluitkastje nu zo'n 3 weken binnen in de meterkast, maar ik zit nog steeds op koper.

Dus ik moet 7 maanden wachten ? Dat is wel heel lang 


Dus snel in contact gaan met de vve. Kpnnetwerk mag niets doen zonder toestemming!!


Dus snel in contact gaan met de vve. Kpnnetwerk mag niets doen zonder toestemming!!

Oké dus ik moet gwn even bellen en het vragen .


De vve zal een bestuur hebben.  Daar moet je zijn. Kpn bellen heeft geen zin. Heb je de link gelezen in mijn eerste reactie?


Het bestuur is meestal een aantal medebewoners, misschien de naaste buren wel @Wesley Doe , of men moet het uitbesteed hebben, dan weet je daar ook de contactgegevens van.

 


De vve zal een bestuur hebben.  Daar moet he zijn. Kpn bellen heeft geen zin. Heb je de link gelezen in mijn eerste reactie?

Ik heb het gelezen alleen ik weet de contactgegevens niet en ik weet ook niet waar ik die kan vinden .


De vve zal een bestuur hebben.  Daar moet he zijn. Kpn bellen heeft geen zin. Heb je de link gelezen in mijn eerste reactie?

Ik heb het gelezen alleen ik weet de contactgegevens niet en ik weet ook niet waar ik die kan vinden .

Vreemd dat je als flatbewoner de contactgegevens van de VVE niet kent.

Misschien woon je gehuurd, dan moet je uiteraard bij de woningbouwvereniging zijn. @Wesley Doe 


De vve zal een bestuur hebben.  Daar moet he zijn. Kpn bellen heeft geen zin. Heb je de link gelezen in mijn eerste reactie?

Ik heb het gelezen alleen ik weet de contactgegevens niet en ik weet ook niet waar ik die kan vinden .

Vreemd dat je als flatbewoner de contactgegevens van de VVE niet kent.

Misschien woon je gehuurd, dan moet je uiteraard bij de woningbouwvereniging zijn. @Wesley Doe 

Ja klopt gehuurd ja 


De vve zal een bestuur hebben.  Daar moet he zijn. Kpn bellen heeft geen zin. Heb je de link gelezen in mijn eerste reactie?

Ik heb het gelezen alleen ik weet de contactgegevens niet en ik weet ook niet waar ik die kan vinden .

Vreemd dat je als flatbewoner de contactgegevens van de VVE niet kent.

Misschien woon je gehuurd, dan moet je uiteraard bij de woningbouwvereniging zijn. @Wesley Doe 

Ja klopt gehuurd ja 

Dan heb je dus niets met een VVE te maken met met de woningbouwvereniging of met de huurbaas als je van een particulier huurt @Wesley Doe 


Bel dan van de week even met de woningbouwvereniging. Hoe er wel rekening mee dat het nog wel maanden kan duren voor de aansluiting klaar is.


Bel dan van de week even met de woningbouwvereniging. Hoe er wel rekening mee dat het nog wel maanden kan duren voor de aansluiting klaar is.

Ik zelf heb nog geen aansluiting binnen .


Bel dan van de week even met de woningbouwvereniging. Hoe er wel rekening mee dat het nog wel maanden kan duren voor de aansluiting klaar is.

Want die 2 maanden geleden zag ik ook 1 persoon van kpn ( aanspreekpunt ) toen waren ze bezig met glasvezel in straat zetten en ik vroeg hetzelfde en die zei 3 maanden. Maar nu ik het zo hoor moet nog 1 en ander gedaan worden ik ga van de week bellen bedankt .


Hi en welkom @Wesley Doe. We hebben je dubbele topics hier samengevoegd.

Ik hoop dat je intussen op weg geholpen bent door de tips van Joop en Jan. Het loopt in dit geval inderdaad via jouw verhuurder en/of VVE. Zij moeten eerst toestemming geven voordat er iets kan gebeuren. Wanneer er glasvezel in je buurt aangelegd wordt, gebeurt dit gratis, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat zij er geen (groot) probleem van maken 🙂 ik hoop dat de glasvezelaansluiting vlot bij jou thuis aangelegd kan worden!


Reageer