Skip to main content

In augustus 2023 is er glasvezel aangelegd en vervolgens door getrokken tot in de meterkast. De glasvezel is getest of het signaal  in orden was, en dat is o.k

Vervolgens is het nu Februari 2024 en ik heb nog steeds geen verder aansluiting. 

terwijl KPN vermelde in hun schrijven dat het medio September 2023 verder aangekoppeld

zou worden. Wie kan mij iets duidelijk maken waar ik die informatie van daan kan halen, wanneer KPN dit van plan is.

Met vriendelijke groet,

W.B.M.Oostendorp

In augustus 2023 is er glasvezel aangelegd en vervolgens door getrokken tot in de meterkast. De glasvezel is getest of het signaal  in orden was, en dat is o.k

Vervolgens is het nu Februari 2024 en ik heb nog steeds geen verder aansluiting. 

terwijl KPN vermelde in hun schrijven dat het medio September 2023 verder aangekoppeld

zou worden. Wie kan mij iets duidelijk maken waar ik die informatie van daan kan halen, wanneer KPN dit van plan is.

Met vriendelijke groet,

W.B.M.Oostendorp

Wat zegt deze check Wim ?
Glasvezel postcodecheck: heb jij al glasvezel? | KPN


Dank je wel, maar dat heb ik al gedaan.

Vervolgens wordt er dan een heel verhaal af gestoken, maar dat heb ik allemaal.

Het is tot in mijn meterkast aan gelegd, maar nu nog een kastje plaatsen en door verbinden

met mijn router. 


Dank je wel, maar dat heb ik al gedaan.

Vervolgens wordt er dan een heel verhaal af gestoken, maar dat heb ik allemaal.

Het is tot in mijn meterkast aan gelegd, maar nu nog een kastje plaatsen en door verbinden

met mijn router. 

Maar zegt deze check dat er glasvezel beschikbaar is ?


Nee, er wordt gezegd dat het binnen kort beschikbaar is en dat ik een glasvezel melder aan kan zetten. Maar dat zeggen ze al vanaf  augustus 2023.  Betekent dit dat de aanleg en de aansluitingen aan huis allemaal gedaan is, maar dat er nog geen signaal op de glasvezel is??


Nee, er wordt gezegd dat het binnen kort beschikbaar is en dat ik een glasvezel melder aan kan zetten. Maar dat zeggen ze al vanaf  augustus 2023.  Betekent dit dat de aanleg en de aansluitingen aan huis allemaal gedaan is, maar dat er nog geen signaal op de glasvezel is??

Ja dan zijn de werkzaamheden in de centrale waarschijnlijk nog niet klaar, je zal dus nog geduld moeten hebben. Heb je KPN Netwerk al gebeld om een updatete vragen ?


Ja, december 2023 glasvezel aangelegd, tot in mijn huis. Alleen niet van Kpn maar  door Delta en werkt.

nu denk je, kan Kpn de kabel gebruiken. nee dus. de kabel van Delta is groen en Kpn oranje, Kpn  belooft zo snel mogelijk glasvezel. maar komt er dan een nieuwe kabel in mijn huis?  


Ja, december 2023 glasvezel aangelegd, tot in mijn huis. Alleen niet van Kpn maar  door Delta en werkt.

nu denk je, kan Kpn de kabel gebruiken. nee dus. de kabel van Delta is groen en Kpn oranje, Kpn  belooft zo snel mogelijk glasvezel. maar komt er dan een nieuwe kabel in mijn huis?  

dat klopt 

dan komt er een 2de glasvezel kabel in je huis


Hier zou er in 2023 ook glasvezel aangesloten worden.

Kabeltjes keurig tot bij de huizen en bij mij zelfs naar binnen.

Volgens check  in juni/juli 2024  alles klaar.

 

Daarnet contact gehad omdat  mijn internetsnelheid  weer eens 50% geknepen is , hoor ik dat  de beschikbaarheid  van glasvezel in mei/juni 2025 streefdatum is.

 

Ik woon in Westfriesland


Dank je wel voor de informatie. Ze zijn lekker bezig, wel aanleggen maar de rest ho maar,

Ook ik heb regelmatig last van minder snelheid, ik noem het tegenwoordig het net heeft de hik.