Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt glasvezel? Ik heb nu geen internet en word van kastje naar muur gestuurd

• February 1, 2025
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

1.Ik heb al een aantal keren mijn nieuwe adres door gegeven maar steeds vragen jullie er opnieuw naar!!!

2. Ik krijg zeer moeizaam contact, jullie zijn slecht bereikbaar .ik wil gewoon menselijk contact!

3. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd

4. Ik heb nog steeds geen idee wanneer jullie de glasvezel nou aan komen leggen

5. Ik werk vanuit huis en heb geen internet en ook geen tv.

6. Ik wil gewoon iemand spreken die er verstand van heeft en mij helpt!!!!!!! En het oplost!!!

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom op de Community, ​@Anoukio. Wat naar dat de aanleg zo moeizaam verloopt. In welk stadium van de aanleg zit je? Moet de glasvezelkabel nog in huis gebracht worden? Of heb je al wel een glasvezelkastje hangen en gaat het om het afronden van de huisinstallatie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@Anoukio KPN Netwerk gaat hier over, via onderstaande link kun je een postcode/huisnummer check doen en na het weekend contact met hen opnemen.

Dit forum is van KPN, de provider en kunnen helaas (nog) niets voor je betekenen.

Succes.

https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Welkom op de Community, ​@Anoukio. Wat naar dat de aanleg zo moeizaam verloopt. In welk stadium van de aanleg zit je? Moet de glasvezelkabel nog in huis gebracht worden? Of heb je al wel een glasvezelkastje hangen en gaat het om het afronden van de huisinstallatie?