Skip to main content
Antwoord

Wanneer komt KPN de glasvezelverbinding installeren?

• January 7, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Beste,

Sinds ruim een jaar zijn de voorbereidingen voor de glasvezelaansluitingen in onze wijk uitgevoerd en is ca. 2 maanden geleden het kastje in de meterkast geplaatst en aangesloten op het buitennet.

Er is nog geen aansluiti9ng binnen gerealiseerd ondanks de toezxegging dat dit in december 2024 zou worden uitgevoerd.

Verbaasd was ik deze morgen dat er een e-mail van KPN in mijn mailbox zat waarin vermeld dat mijn gegevens worden verwijderd omdat inmiddels de glasvezelaansluiting is gerealiseerd en ik kan genieten van snelle verbindingen.

Echter niets is hiervan minder waar dat dit niet is uitgevoerd en wij nog wachten hierop.

Omdat mijn gegevens worden of al zijn verwijderd zie ik met deze mededeling dit niet meer gebeuren.

Ik heb getracht om telefonisch dit kenbaar te maken, echter ben ik al tweemaal,  na ca. 10 minuten wachten zonder iemand te hebben gesproken, van de lijn afgegooid; kosten hiervoor 100 ct per minuut kan ik zeker wel indienen bij KPN?

Graag verneem ik per omgaande wat KPN hiermee gaat doen?

Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben met deze gang van zaken.

i

Wij hebben al meer dan 10 jaar abonnementen voor internet en mobiele telefonie bij KPN.

Moet ik maar overwegen een andere provider te zoeken?

In afwachting,

Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Boterbloem 3 

Zo te zien heb je gebruik gemaakt van een dure doorverbind-service waarbij je 1,- euro per minuut betaald, dit is verboden en mag ook niet meer.
Dus er is een bedrijf, die zich niet aan de wet wilt houden.
De gemaakte gesprekskosten, zal KPN met grote zekerheid niet gaan vergoeden.

Wat mede community lid ​@Marlon92 al schreef in haar reactie aan jouw, is KPN via een gratis telefoonnummer bereikbaar op 0800-0402.

Omtrent de plaatsing van het glasvezelmodem (NT) in jullie meterkast, dien je contact op te nemen met Netwerkbeheerder KPN, die gaan namelijk over de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk, inclusief het plaatsen van het NT-kastje in jullie meterkast.

Netwerkbeheerder KPN kunt je telefonisch bereiken via: 0880 06 37 44
(Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur)

Je kunt ook een klacht indienen bij Netwerkbeheerder KPN: Online Klachtenformulier Netwerkbeheerder KPN

Netwerkbeheerder KPN kan ook de aannemer hierop aanspreken, die zei inhuren voor de aanleg van hun glasvezelnetwerk.

Daarnaast maak ik uit het verhaal op, dat het om een migratie gaat van het oude kopernetwerk naar het glasvezelnetwerk van KPN, aangezien je al meer dan 10 jaar klant bent.
Dit kan natuurlijk alleen als het NT-kastje (glasvezelmodem) in jullie meterkast wordt geplaatst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 7, 2025

Het nummer van KPN is 0800-0402. En dat is gratis. Als jij 100 ct per minuut betaald hebt, dan heb je gewoon een verkeerd nummer gebeld. 

En haal je persoonlijke gegevens weg. Die mogen hier niet openbaar op dit forum gedeeld worden.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Boterbloem 3 

Zo te zien heb je gebruik gemaakt van een dure doorverbind-service waarbij je 1,- euro per minuut betaald, dit is verboden en mag ook niet meer.
Dus er is een bedrijf, die zich niet aan de wet wilt houden.
De gemaakte gesprekskosten, zal KPN met grote zekerheid niet gaan vergoeden.

Wat mede community lid ​@Marlon92 al schreef in haar reactie aan jouw, is KPN via een gratis telefoonnummer bereikbaar op 0800-0402.

Omtrent de plaatsing van het glasvezelmodem (NT) in jullie meterkast, dien je contact op te nemen met Netwerkbeheerder KPN, die gaan namelijk over de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk, inclusief het plaatsen van het NT-kastje in jullie meterkast.

Netwerkbeheerder KPN kunt je telefonisch bereiken via: 0880 06 37 44
(Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur)

Je kunt ook een klacht indienen bij Netwerkbeheerder KPN: Online Klachtenformulier Netwerkbeheerder KPN

Netwerkbeheerder KPN kan ook de aannemer hierop aanspreken, die zei inhuren voor de aanleg van hun glasvezelnetwerk.

Daarnaast maak ik uit het verhaal op, dat het om een migratie gaat van het oude kopernetwerk naar het glasvezelnetwerk van KPN, aangezien je al meer dan 10 jaar klant bent.
Dit kan natuurlijk alleen als het NT-kastje (glasvezelmodem) in jullie meterkast wordt geplaatst.