Skip to main content

Sinds de update van MacOS naar Big Sur 11.4 geeft KPN Veilig aan dat deze geen toegang meer heeft tot de harddisk. Op het forum van F-Secure geven de ontwikkelaars aan dat dit “cosmetisch” en niet van toepassing. Het is opgelost met versie 17.10 MR2 (build 37976) echter KPN Veilig rolt deze nog niet uit en blijft steken op build 36673.

Wanneer gaat KPN deze nieuwe release uitrollen?

Hi @Jeroen Soree! Bedankt voor je vraag!

Goede vraag: het antwoord moet ik je verschuldigd blijven: ik weet dit helaas niet. Weet jij dit wel @Roelandkpn


Zou fijn zijn @Shyrin_  en @Roelandkpn ,

Nu hebben wij Mac-gebruikers last van de volgende melding : 

 

 

  •  

Ik heb overleg gevoerd met de leverancier zojuist. Komende week zal de laatste update beschikbaar komen en uitgerold worden voor bestaande en nieuwe installaties. Daarmee wordt bovenstaande situatie verholpen.


Toppie, case closed! :smiley:


Prima dan wachten we het af, ik moet ook eerlijk zeggen dat het mij niet opgevallen is. Want ik heb mijn Mac een paar dagen niet aan gehad. Met het mooie weer zit ik buiten. :wink:


Sinds de update van MacOS naar Big Sur 11.4 geeft KPN Veilig aan dat deze geen toegang meer heeft tot de harddisk. Op het forum van F-Secure geven de ontwikkelaars aan dat dit “cosmetisch” en niet van toepassing. Het is opgelost met versie 17.10 MR2 (build 37976) echter KPN Veilig rolt deze nog niet uit en blijft steken op build 36673.

Wanneer gaat KPN deze nieuwe release uitrollen?

@Jeroen Soree 

Vandaag is deze update bij mij binnengerold.

 


Sinds de update van MacOS naar Big Sur 11.4 geeft KPN Veilig aan dat deze geen toegang meer heeft tot de harddisk. Op het forum van F-Secure geven de ontwikkelaars aan dat dit “cosmetisch” en niet van toepassing. Het is opgelost met versie 17.10 MR2 (build 37976) echter KPN Veilig rolt deze nog niet uit en blijft steken op build 36673.

Wanneer gaat KPN deze nieuwe release uitrollen?

Bij mij is die ook binnengekomen op de Mac. :wink: