Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik aansluitpunt voor glasvezel?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 28 maart 2024

Slow en steady. Fijn dat er vooruitgang in zit @RobvdPoel 

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 422 reacties
  • 25 april 2024

Update : Oplevering van feb-mrt 2025 terug naar jul-aug 2024.

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 422 reacties
  • 1 juni 2024
Alex van KPN schreef:

@RobvdPoel, ik vind het oprecht ontzettend jammer om dit te lezen. Ik heb, zoals eerder vermeld, helaas hier geen invloed op. Ik kan me de overstap naar een concurrent in dit geval voorstellen. Ik hoop uiteraard dat je dit nog af wilt wachten, en anders dat we jou op een later tijdstip weer kunnen verwelkomen. 

Ik kon altijd de oplevertijd van glasvezel zien bij mijn abonnement, nu kan ik dat niet meer zien, lees überhaupt niks met terug over glasvezel bij mijn abonnement gegevens? Hoe kan dit? Normaal logde ik daar in en kon ik de glasvezel oplevering status volgen, als laatste stond er geloof ik juli-augustus 2024, nu kan ik het niet meer terug vinden.  Kan er een moderator meekijken hoe dit kan? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 3 juni 2024

Hi Rob, jij bedoelt deze statustool? Ik zou dit graag voor je willen nakijken, ik mag dat zelf alleen niet inzien. Mocht het nog niet lukken, neem dan contact op met de afdeling.