Skip to main content

Ik heb een weekenddeal waar ik heel blij mee was; Een 43inch smart tv, maar afgelopen zaterdag een hele dag en letterlijk gewacht eerst tot 18 uur en toen werd het tot 22 uur en om 21 uur kreeg ik de melding dat er een nieuwe afspraak wordt gemaakt. Ik heb een mail ontvangen vanuit de kpn een bevestiging, maar helaas de code die er op staat die is nog van de levering die niet eens is gekomen. Vind het onderhand een beetje triest want toen ik gisteren belde naar het nummer van de leverancier, werd er gewoon opgenomen met KPN wat kan ik voor u doen. Deze dame gaf aan dat ze het intern ging uitzoeken en dat ik terug gecontacteerd zou worden, maar vreemd ze heeft niet eens gevraagd naar mijn nummer. HEEL TELEURSTELLEND want kom zo niet verder.

heb wederom contact opgenomen met het 020 nummer van kpn en wat wordt er nu als excuus gebruikt dat POSTNL niet kan bezorgen…..dit is ongelooflijk.


Hoi @michaelrutten1968 . Wat jammer dat zoiets (wat eigenlijk een leuke actie had moeten zijn) zo uitpakt. 

Hoe is het ondertussen? Weet je al meer? 


Bedankt, ik heb eindelijk de tv ontvangen maar helaas kan mijn dolby surround hierop aangesloten 


Fijn dat de tv er is.  Jammer dat je geluidssysteem er niet op kan worden aangesloten. Wat voor surround systeem is dat dan? En wat voor connectoren zitten daar op?