goede dag ik heb een vraag bij mij in berghem licht glasvezel van caiway maar mijn vraag is wanneer KPN daar glasvezel legt ik ben klant van jullie en ik heb gehoord dat er in oss wel glasvezel van KPN komt en berghem is gemeente oss graag hoor ik hebt nog want nu heb ik hebt via de koper leiding van jullie alvast bedankt ramon
Hallo
Check eens deze website:
Daar kun je jouw glasvezelstatus terugvinden.
Even voor de relativering :
via de koper leiding
Heb je een idee over de maximale doorvoersnelheid daar van ?
Dat is te zien door in het modem te kijken met een www-browser middels een IP adres (wat ik zo snel niet bij de hand heb)
Een DSL (=koper) verbinding kan prima werken, mits met enige fatsoenlijke minimale snelheid.
als ik de dounlood snelheid meet kom ik uit op 70 dounloua en upload 16 en ze geven aan 87 dounloud
Dat zijn fatsoenlijke cijfers, ik/wij hebben het jaren met veel minder gedaan zonder problemen.
Ik reageer hier ( wel vaker ) op omdat glasvezel vaak als een oplossing wordt gezien voor alles dan wel voor een probleem wat daar niets mee te maken heeft, met name wifi.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.