Skip to main content

Hallo, ik heb veel topics geschreven, ik wil graag volledige informatie krijgen, feit is dat ik internet van KPN gebruik, de snelheid is 200/60, maar voor professioneel gamen en streamen heb ik niet genoeg aan deze snelheid, Ik wacht al ruim een ​​jaar op glasvezel, ik heb je vaak op het forum geschreven, ik heb gevraagd, feit is dat er op 850 meter van mij al glasvezel is aangelegd, ik woon in het centrum van Beverwijk, vlakbij het station, waarom kan dit proces niet op één of andere manier versneld worden, ik heb bij verschillende aanbieders gekeken, glasvezel van Ziggo is beschikbaar, maar omdat Omdat ze mij adviseren dat KPN beter is, wil ik eigenlijk niet overstappen naar Ziggo ondanks het feit dat er glasvezel is, maar elke dag wacht ik steeds meer op informatie over glasvezel of moet ik toch overstappen naar Ziggo, want bij KPN zonder glasvezel is het niet stabiel, ik krijg altijd packet bluzzes, een andere vraag is waarom Ziggo glasvezel aanwezig is, en ik wacht al ruim een ​​jaar op KPN, en geen informatie, alsof je het niet eens probeert uit te voeren, geef dan in ieder geval informatie of het de moeite waard is Moet ik toch wachten of overstappen naar Ziggo (1000/100mb)

Als je iets niet begrijpt, schrijf dan hier, want ik gebruik een vertaler, omdat ik niet goed Nederlands spreek, bedankt voor je aandacht

Hi @Vraagje over glasvezel, elke maand een ander topic aanmaken op de community van KPN gaat de aanleg van glasvezel helaas niet versnellen, een andere manier om dit voor elkaar te krijgen is er helaas ook niet. Er is niemand die je kan zeggen hoe lang het nog precies gaat duren ben ik bang. De aanleg van glasvezel is eenmaal een langdurig proces en er komt veel bij kijken.

Het enige wat je kunt doen is geduld hebben en de status op de website van KPN Netwerk in de gaten houden. Hou er ook rekening mee dat op het moment dat de graafwerkzaamheden beginnen het  ook nog een aantal maanden kan duren voordat je gebruik kunt maken van glasvezel. 

Je vraag waarom glasvezel van Ziggo al beschikbaar is: Ziggo heeft '’glasvezel-kabel'’. Tot in de wijkkast is het glasvezel en het laatste stuk naar de woningen is nog de oude coax kabel. Dat verklaard ook de lagere upload snelheid (1000/100). Bij KPN is dit bij een 1Gbit/s abonnement 1000/1000. Hierdoor hoeven zij ook niet overal de stoep open te graven, wat KPN wel doet. Omdat zij een heel nieuw netwerk aanleggen.

Als je nu last hebt van een instabiele internetverbinding kan je natuurlijk wel contact opnemen met de klantenservice. En mocht het nodig zijn kunnen zij ook een monteursafspraak voor je inplannen. Dit kan via het gratis 0800-0402 nummer. 

Hallo, kunt u mij nader vertellen wat er gebeurt als ik hier een verzoek achterlaat en mijn gegevens opgeef ( https://netwerk.kpn.com/toestem/ )

Heeft dit op de een of andere manier invloed op de snelheid van de glasvezelverbinding in mijn huis? of niet

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hoi @Vraagje over glasvezel! Welkom op de communitypagina van KPN, waar vooral KPN klanten elkaar helpen. Er kan alleen ook door een KPN moderator meegekeken worden :)

Ik denk dat je de link https://netwerk.kpn.com/toestemming/ bedoeld. Deze data is puur om het proces voor aansluiting te versoepelen. Ik zag al eens hier voorbij komen dat iemand dat ook echt aanraad, want dat kan het proces ontzettend versnellen! Je kan hier ook meer vinden, bijvoorbeeld dat je nergens aan vast zit en alles gratis is.

En specifiek jouw vraag over de snelheid: het heeft geen negatief effect op je snelheid. Wel positief, want het glasvezelnetwerk kan alleen maar beter en sneller worden.

Hoi @Vraagje over glasvezel, welkom op onze community, ik zie dat Dave en Jeff al een goed antwoord geven.
Als je hier niet uit komt, zou je dan willen reageren onder je eigen topic? Je hoeft hier niet steeds een nieuw topic voor aan te maken. Dat maakt het alleen minder overzichtelijk

Ik heb je laatste twee topics dan ook samengevoegd.

Reageer