Hallo, ik heb veel topics geschreven, ik wil graag volledige informatie krijgen, feit is dat ik internet van KPN gebruik, de snelheid is 200/60, maar voor professioneel gamen en streamen heb ik niet genoeg aan deze snelheid, Ik wacht al ruim een jaar op glasvezel, ik heb je vaak op het forum geschreven, ik heb gevraagd, feit is dat er op 850 meter van mij al glasvezel is aangelegd, ik woon in het centrum van Beverwijk, vlakbij het station, waarom kan dit proces niet op één of andere manier versneld worden, ik heb bij verschillende aanbieders gekeken, glasvezel van Ziggo is beschikbaar, maar omdat Omdat ze mij adviseren dat KPN beter is, wil ik eigenlijk niet overstappen naar Ziggo ondanks het feit dat er glasvezel is, maar elke dag wacht ik steeds meer op informatie over glasvezel of moet ik toch overstappen naar Ziggo, want bij KPN zonder glasvezel is het niet stabiel, ik krijg altijd packet bluzzes, een andere vraag is waarom Ziggo glasvezel aanwezig is, en ik wacht al ruim een jaar op KPN, en geen informatie, alsof je het niet eens probeert uit te voeren, geef dan in ieder geval informatie of het de moeite waard is Moet ik toch wachten of overstappen naar Ziggo (1000/100mb)
Als je iets niet begrijpt, schrijf dan hier, want ik gebruik een vertaler, omdat ik niet goed Nederlands spreek, bedankt voor je aandacht