Hoera, na vele jaren op de DSL lijn mijn digitale dingetjes gedaan te hebben, eindelijk in Oss is nu ook glasvezel actief. Ik ben er wel blij mee, het scheelt soms qua snelheid en dat heb ik wel eens nodig gezien er ook diverse radio streams gedaan worden vanwege mijn radio hobby :)
Maar, nu komt het, het aansluitpunt van KPN ligt er, 2 nieuwe android tv ontvangers mogen ontvangen , dus ook weer een pluspunt. Alleen ik vraag me af wanneer dat glasvezel modem nu eens richting mijn huis adres wordt verzonden ?
Al diverse keren gebeld met KPN hier over, ook een paar keer omdat NetFlix even niet mee werkte, dat ook ondertussen ook opgelost. Mijn abonnement voor internet enz… allemaal netjes aangepast, maar nog geen een turbo internet aansluiting met glasvezel. Ik vraag me af of de voorraad glasvezel modems beetje zijn opgedroogd?
Beste KPN , laat tenminste even weten dat de benodigde apparatuur niet of gedeeltelijk voorradig is, en gezien dat ze tzt de koperlijntjes uit gaan zetten, zou ik toch wel graag van glasvezel gebruik willen maken.
Heeft er iemand hier op forum ook een gelijkwaardige ervaring hier mee, dat je bijna dag en nacht moet bellen waar de aansluit apparatuur blijft?
Ben wel eens benieuwd hier naar