Skip to main content
Antwoord

Wanneer start mijn internet + tv abonnement?

• July 19, 2025
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Hi,

Een aantal weken geleden ben ik overgestapt. Gisteren heb ik gebeld met de vraag wanneer mijn internet(glasvezel) + tv abonnement start. Ik kreeg te horen dat de aansluitdatum op 15-07 was en ik kon gaan aansluiten(geen bericht van gehad). Helaas kan ik geen verbinding maken met het netwerk als ik de tv box wil installeren. De lampjes op de modem branden wel zoals zou moeten.

Als ik inlog op mijn KPN dan zie ik bij mijn bestel status dat mijn pakket nog ingepakt en verzonden moet worden(heb ik dus al ontvangen). Ook zie ik bij mijn abonnement nog niks staan en heb ik nog geen bericht ontvangen dat het geactiveerd is.

Wat moet er nog gebeuren voordat mijn abonnement van start gaat?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Maikel86, dat is nog niet een heel soepel begin van het abonnement begrijp ik! Als de aansluitdatum al geweest is zou je het inderdaad aan moeten kunnen sluiten, maar als er dan nog geen signaal is moet er verder gekeken worden. Dat kan het snelste telefonisch zoals Noordzee al noemt, bijvoorbeeld via een terugbelafspraak. Via die weg kan er het snelste samen met jou gekeken worden wat de status van je verbinding is, en indien nodig een volgende stap in gang gezet worden. Is dat inmiddels gedaan?

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 19, 2025

Hallo ​@Maikel86 ,

Bel even met 0800-0402. Spreek in "storing" en blijf aan de lijn. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 22, 2025

Welkom op de community ​@Maikel86, dat is nog niet een heel soepel begin van het abonnement begrijp ik! Als de aansluitdatum al geweest is zou je het inderdaad aan moeten kunnen sluiten, maar als er dan nog geen signaal is moet er verder gekeken worden. Dat kan het snelste telefonisch zoals Noordzee al noemt, bijvoorbeeld via een terugbelafspraak. Via die weg kan er het snelste samen met jou gekeken worden wat de status van je verbinding is, en indien nodig een volgende stap in gang gezet worden. Is dat inmiddels gedaan?