Skip to main content

Wanneer wordt de gratis snelheidsverhoging van mijn internetverbinding doorgevoerd ik heb nog geen bericht gehad.

Als u geen bericht krijgt, dan gebeurt het niet ook. Niet iedereen krijgt een snelheidsverhoging. KPN bepaald of u het krijgt. En er word niet verteld welke criteria daarbij gebruikt worden.


Hallo @Wil54 ,

Vanaf het moment dat jij een brief/e-mail krijgt met dat bericht kan het daarna nog ongeveer een maand duren voordat de snelheidsverhoging daadwerkelijk wordt doorgevoerd. Ook daar krijg je dan weer apart bericht over. 

Maar let op : Er is slecht een selecte groep geluksvogels die zo'n brief/e-mail ontvangt van KPN. De meeste klanten worden niet gratis verhoogd. 

 


Maar let op : Er is slecht een selecte groep geluksvogels die zo'n brief/em-ail ontvangt van KPN. De meeste klanten worden niet gratis verhoogd. 

Ik denk dat iedereen met een ouder (Hussel) abonnement uiteindelijk die "gratis" snelheidsverhoging tegemoet kan zien immers het prijsverschil tussen bijvoorbeeld een Hussel abonnement en een TV+ abonnement is dermate groot dat je na die "gratis" snelheidsverhoging nog altijd meer betaalt dan het overeenkomstige TV+ abonnement. Ik zie deze "gratis" snelheidverhoging dan ook niet als een cadeautje maar als het rechttrekken van een oneerlijk verschil in prijs.


Reageer