4 januari bestelde ik een kpn tv en internetpakket voor mijn nieuwe woning in Den Haag, na een paar dagen ontving ik een mail dat er extra onderzoek nodig is, er werd niet aangegeven wanneer dat zou plaatsvinden, 8 januari heb ik maar eens met kpn gebeld wanneer ik uitsluitsel zou krijgen aangaande mijn mogelijke aansluiting, er werd aangegeven dat eea binnen een week duidelijk zou zijn, dat was vandaag dus en helaas nog geen mail oid ontvangen. Vandaag belde ik weer met de klantenservice en zij gaven mij het nummer van Volker Wessels om met hen een afspraak voor aansluiting te maken. De vriendelijke mevrouw van Volker Wessels kon geen opdracht van KPN vinden en zonder opdracht van KPN kon zij niks doen, dus maar weer de klantenservice KPN gebeld: een medewerker kon mij geen uitsluitsel geven of aansluiting mogelijk was hij gaf mij als tip geduld te hebben……
inmiddels zijn we na aanvraag dus 11 dagen verder en weet ik nog niet eens of kpn me kan aansluiten…
Kpn is van origine een oud overheidsbedrijf is maar deze bureaucratische onkunde is niet meer van deze tijd, de aanvraag voor een parkeervergunning bij de gemeente gaat veel sneller.
Voor mijn bedrijf ben afhankelijk van een goede aansluiting en internetverbing dus:
Beste dames en heren van KPN wanneer gaan jullie mij antwoord geven of aansluiting überhaupt mogelijk is?