Skip to main content
Beantwoord

Wanneer word ik aangesloten?

• May 19, 2020
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Wanneer wordt ik bij jullie aangesloten 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @rimato, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Aansluiten gebeurt op de datum die afgesproken is, mits er natuurlijk geen vertraging is vanwege een bepaalde reden. Je kan de verwachte aansluitingsdatum vinden op je orderbevestiging waar ook je contract in staat.

Mocht ik het nog even voor je kunnen nakijken, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en ontvangen klantnummer. Dan duik ik de systemen in om jou hier zo snel mogelijk antwoord op te geven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2020

Goedemorgen @rimato, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Aansluiten gebeurt op de datum die afgesproken is, mits er natuurlijk geen vertraging is vanwege een bepaalde reden. Je kan de verwachte aansluitingsdatum vinden op je orderbevestiging waar ook je contract in staat.

Mocht ik het nog even voor je kunnen nakijken, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en ontvangen klantnummer. Dan duik ik de systemen in om jou hier zo snel mogelijk antwoord op te geven!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 31, 2020

@rimato ik heb geen reactie meer gehad. Ben je inmiddels achter de installatiedatum of ingangsdatum van je abonnement?