Skip to main content

Ik heb op 8 oktober mijn alles-in-één abonnement omgezet naar een Hussel abonnement met sneller internet en Spotify Family ipv Spotify Premium. Deze wijziging zou volgens jullie op 15 oktober geactiveerd worden, maar inmiddels zijn we ruim een maand verder en is de wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gezocht, maar het heeft tot op heden nog steeds niets opgeleverd. Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken. Wij schrijven als gezin iedere maand 130 euro naar jullie over voor verschillende diensten die we afnemen, dan verwacht ik betere service. Wellicht levert een vraag op dit kanaal betere resultaten op?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Harm82 Ik ben bang dat je topic een beetje tussen wal en schip is gevallen. Mijn excuses dat je niet eerder een reactie hebt gekregen. Is de situatie inmiddels al opgehelderd, heb je al een antwoord op je vraag? 

Als het nog nodig is kijk ik uiteraard graag met je mee. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Harm82 Ik was even nieuwsgierig: heb je mijn vorige bericht nog bekeken. Kan ik je nog helpen? 


Hallo @Bart_  ik heb inmiddels bericht ontvangen dat de aansluiting op 9-12-2019 alsnog gerealiseerd zou moeten worden. Mocht er wederom vertraging optreden dan zal ik me weer melden. Bedankt voor de opvolging.


Ha! Dat is goed om te horen, @Harm82 Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan ben je meer dan welkom hier! 


@Bart_  inmiddels is mijn abonnement geactiveerd, maar kreeg ik de melding dat mijn Fox Sports abonnement was geannuleerd… Hetzelfde Fox Sports abonnement waarvoor ik eerder nog een brief had ontvangen dat ik deze dankzij een coulancre regeling gratis mag blijven afnemen, zoals het overigens ook in het contract stond. Inmiddels heb ik weer telefonisch contact gehad met jullie klantenservice, wederom ruim 20 minuten in de wacht gestaan en is mijn Fox Sports abonnement inmiddels weer geactiveerd. Maar je raadt het al: de kosten voor het Fox Sports abonnement zijn er gewoon weer bovenop gedrukt. De eerste maand is gecrediteerd en ik werd verzocht om zelf maar even in de gaten te houden of de volgende maanden ook op de juiste manier (lees: kosteloos) verwerkt worden. Desondanks blijf ik maar positief (en vooralsnog blijf ik klant) en heb ik mijn hoop op jou gevestigd. Zou jij wellicht een reminder in je agenda kunnen zetten om voor mij te checken of de facturatie van volgende maand ook correct verloopt? Ik heb het namelijk echt te druk om iedere week een half uur met jullie aan de telefoon te hangen om jullie steeds weer opnieuw te vertellen wat er deze week allemaal fout gaat in jullie dienstverlening.


Hallo @Harm82 Bekend verhaal, dat verhaal van Fox Sports. Dat is aanvankelijk inderdaad niet goed gegaan, maar zoals ik het lees is het nu goed opgelost. Dat het op je meest recente factuur alsnog in rekening is gebracht zal te maken hebben met de verwerkingstijd: ik ga er vanuit dat het op de volgende factuur wel in orde zal zijn. Natuurlijk kijk ik met alle plezier voor je na hoe het nu is. Je zult echter ook begrijpen dat ik niet elke maand je factuur kan controleren, dat zul je zelf moeten doen. Maar laten we er vanuit gaan dat dit ook niet nodig zal zijn. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Reageer