Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt er glasvezel bij mij aangelegd?

• January 14, 2026
  • 31 reacties
  • 352 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2026

Nee hoor overal waar prive bij staat is alleen te zien voor jou en de moderater. Ik ben benieuwd wat er uitkomt. Het kan even duren voor de moderater reageert.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 20, 2026

Dank voor het invullen ​@HenkTomaat, ik zie ook wat jij ziet en ook dat de buren wel aangesloten zijn. Ik ga hier navraag over doen omdat wij als provider geen inzage hebben in wat er precies aan de hand is. Ik wacht dit dus en laat het weten zodra ik een reactie heb. 

• Auteur
  • Topper
  • January 20, 2026

Ok dank alvast. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hi Henk, ik heb ook een terugkoppeling ontvangen en dit project loopt nog. Het is een kwestie van nog de laatste toestemmingen vragen. De details hiervan kunnen wij als provider niet inzien, maar er wordt aan gewerkt.

Ik kan hier helaas geen duidelijke datum benoemen. 

• Auteur
  • Topper
  • February 5, 2026

Dank je Alex. Ik heb inmiddels een brief geschreven en heb nu twee contactpersonen binnen KPN die ik rechtstreeks mag bellen. Er wordt idd. aan gewerkt. Ook is er iemand aan deur geweest van KPN die heeft gezegd dat er binnen afzienbare tijd contact met mij wordt opgenomen om een afspraak te maken voor de aanleg vanaf de straat. Kennelijk zijn wij destijds overgeslagen, maar ik ga er voorlopig van uit dat het in orde komt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 6, 2026

Dat komt overeen met wat ik ook als terugkoppeling heb gekregen. Erg fijn en dankjewel voor terugkoppeling hier.Â