Skip to main content

wanneer wordt er glasvezel geplaatst in Haarlem Zuid-West?

Hallo @Ellen1810 

Om te kijken wat de plannen zijn van KPN, ga dan naar de website van KPN NetwerkNL en vul daar je postcode + huisnummer in.


Ik weet uit ervaring dat die website totaal niet alle informatie heeft. Van het graven, in huis opleveren tot daadwerkelijk opleveren klopte er niets van.

 

De datums genoemd op die website zijn enkel ter referentie. Wij kregen ineens vanuit het niets een brief met daarop een voorstel. De datum op de website lag daar 4 maand achter pas.


KPN NetwerkNL is wel de partij die het glasvezelnetwerk aanlegt. Hun website geeft de meest accurate informatie over de eventuele aanleg van glasvezel. Als je de melding krijgt dat jouw adres nog niet op de planning staat, kan je je ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Daarmee krijg je een bericht als er meer bekend wordt.


Jasper, ik geloof het direct. Echter heb ik na aanleg van glas tot aan mijn deur nog 3 maand lang gebeld met de kpnnetwerk mensen. Eind maart kwamen ze ineens opdagen en alles aansluiten.

 

Tot aan die brief kreeg ik enkel te horen dat ik in mei dit jaar aan de beurt zou zijn. Ze gaven daarbij echter zelf ook al aan dat die gegevens puur ter referentie erin stonden en er geen rechten aan konden worden ontleend.

 

Vandaar mijn reactie op de vraag.Â