Skip to main content

Waarom KPN netwerk dat ik per se 80% in mijn appartement moet halen en wat nou moet ik kosten om glasvezel te hebben en heb ook geen plannen met die aan te leggen en wanneer gaat KPN netwerk nou eens met de gemeente babbelen om glasvezel aan te leggen bij mij in de wijk het gaat om het *** *** daar gaat het om om daar een heel de wijk 100% glasvezel aan te leggen bij onze appartement want ik wil van Ziggo af omdat ik dat zo irritant vind maar nu heb ik het gevoel dat ik verplicht word om Ziggo te nemen omdat er niks naar mogelijk is maar ik wil het is glasvezel van KPN dan bij mijn ouders woont in dezelfde gemeente en hebben wel geld feest om wie kan er verzorgen dat wij kosten roos in dit appartement te complet glasvezel krijgen en dat niet een paar huizen in bed glasvezel tuin maar iedereen in heel best graspedo kan krijgen want in mijn ogen vind ik dit een beetje om Erik van KPN netwerk ik bedoel gladpvezel kunnen krijgen ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mijn advies kan geven en helpen want ik heb in mijn ogen auto gepind met KPN netwerk gepraat met de gemeente met andere beveiligd met rigo met KPN tand service het eens wat ik had te horen je moet mijn 80% vragen en ik woon nog eens begrijpt dus dat is nog een beetje lastig en dan moeten wij het zelf maar becosteren je bedreigde waar ik dat heb gevraagd zij als KPN netwerken gratis wil doen maar het direct aangeraakt worden maar dat wil KPN netwerk niet doen wel een beetje vreemd voor nieuwbouwhuizen in de wijk willen ze het wel doen toen de tijd maar we bestaande woningen doen ze het gewoon lekker niet het kijkt net of dat ze hetzelfde gaan doen als Ziggo qua bijna de straat en ik moet me afwachten of ik in de komende 10 jaar krachtvezen überhaupt ooit krijg dat werkt net of dat iedereen maar ziek over bonden wil houden voor hoge upload

Ha @Mitchelvandoorn ik denk dat schrijven of typen voor jou best lastig is want het is best moeilijk om je verhaal te lezen en te begrijpen. Dat is helemaal niet erg maar maakt het wel moeilijk om een goed antwoord te geven.  Ik denk dat jij graag glasvezel wil maar dat het nog niet bekend is wanneer dat gaat gebeuren.  Kpn gaat de komende jaren op heel veel plaatsen glasvezel aanleggen maar dat kunnen ze niet overal tegelijkertijd doen. Het is dus gewoon afwachten. Is dat het antwoord op je vraag?


Hallo @Mitchelvandoorn, helaas is er geen sneller internet mogelijk op jouw adres. Ik begrijp uit je verhaal, dat je al eens gevraagd hebt over de aanleg van glasvezel. Op https://netwerk.kpn.com/ kun je controleren of er al plannen zijn en je kunt je ook na de postcodecheck gedaan te hebben, inschrijven voor updates wanneer de netwerkafdeling het in de toekomst komt aanleggen. 

We streven er wel naar langzaam aan op steeds meer plekken in Nederland glasvezel aan te leggen.Â