Skip to main content

hallo,

ik heb een vraag en hopelijk heeft hier iemand een goed antwoord voor mij.

Mijn nieuwe contract bij KPN gaat vandaag in (ben overgestapt van Ziggo) en nu zou ik een verificatie sms krijgen als de aansluiting gereed was, nu zegt iedereen dat die in de loop van de ochtend zou moeten komen, echter heb ik nu nog steeds niets gehad, ik vraag mij dus af hoe laat dit zal gebeuren gezien ik ook al van verschillende heb gehoord dat dit bij hun pas 2 weken later het geval was.

(en ik heb natuurlijk geen zin om 2 weken zonder internet te zitten)

hiernaast heb ik een beetje het gevoel dat KPN dadelijk een monteur gaat langs sturen en daarna met een rekening van 75 euro aankomt (waar ik dus geen zin in heb, is bij Ziggo namelijk wel gebeurt, hun sturen een monteur langs zonder ons daar iets van te zeggen en daarna sturen ze een rekening van 50 euro, terwijl ze ook nog niks hadden opgelost).

ben in ieder geval onder geen omstandigheden van plan om nog 2 weken te wachten, en ja, ik weet dat de dag nog niet voorbij is, maar ik weet ook van genoeg bronnen hoe het gaat.

Morgen kun je bellen vanaf 8 uur met de klantenservice 0800-0402  


Hallo @Jordy01 ,

Dit gaat vanavond vast niet meer geregeld worden. Mijn advies: bel morgenochtend vanaf 8.00 met 0800-0402 en vraag naar de status. 


Reageer