Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

ik heb een vraag heb een kpn huisje in mijn tuin. Adres is***. Heb begrepen van de gemeente Haarlemmermeer, dat deze nauwelijks of niet meer wordt gebruikt klopt dit? Zo ja wanneer kan dit huis afgebroken worden door jullie? 
 

gr,

 

Raqiem

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Kun je eens een foto plaatsen van dat ‘huisje’ @Badhoevedorp ?

 

 


 


Dat staat echt op uw grond? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. Weet u dat zeker?


Hij staat niet op mijn grond. Maar neemt veel zonlicht weg uit mijn tuin. Heb vernomen dat hij weg gaat en ik het stukje grond kan terug kopen. Mijn vraag wanneer gaat hij weg?


Daar zal je KPN Netwerk voor moeten aanschrijven, op dit forum kan niemand hier een zinnig antwoord op geven.


Super dank je 👍🏽


Even met 0800 0150 bellen, dan heb je meteen de juiste afdeling binnen KPN @Badhoevedorp 


Ik dacht KPN meestal wel bordjes naast de deur had zitten op hun gebouwen. U weet zeker dat het van KPN is? Wat er op deur zit valt ook niks van te  maken. Zwart en geel, lijkt eerder de kleuren van Stedin.


Ik dacht KPN meestal wel bordjes naast de deur had zitten op hun gebouwen. U weet zeker dat het van KPN is? Wat er op deur zit valt ook niks van te  maken. Zwart en geel, lijkt eerder de kleuren van Stedin.

Dat gestreepte bordje betekent volgens mij iets van: Let op: gevaarlijke stoffen. Mogelijk verwijzend naar e.v.t. accupakketten die er kunnen liggen. Haast elk huisje van KPN heeft zo'n bordje. maar dat zegt nog niet veel dat het een KPN-huisje is. Als het van Stedin of een andere netbeheerder was had ik wel een bordje/sticker met een driehoek en een bliksemsymbool verwacht.


Ik dacht KPN meestal wel bordjes naast de deur had zitten op hun gebouwen. U weet zeker dat het van KPN is? Wat er op deur zit valt ook niks van te  maken. Zwart en geel, lijkt eerder de kleuren van Stedin.

Dat gestreepte bordje betekent volgens mij iets van: Let op: gevaarlijke stoffen. Mogelijk verwijzend naar e.v.t. accupakketten die er kunnen liggen. Haast elk huisje van KPN heeft zo'n bordje. maar dat zegt nog niet veel dat het een KPN-huisje is. Als het van Stedin of een andere netbeheerder was had ik wel een bordje/sticker met een driehoek en een bliksemsymbool verwacht.

Het bord betekent ‘algemeen gevaar’.

 


Gewoon even KPN Netwerk bellen of aanschrijven, hun weten precies wat van KPN is.


Hoe is dit afgelopen @Badhoevedorp?


Er is mij verteld dat het huisje nog wel even blijft staan. Tot dat iedereen in de buurt op het glasvezel is aangesloten haha helaas.


Dan is het nog een actief KPN-huisje voor de koperverbindingen @Badhoevedorp en het het nog heel lang duren voordat die in de planning staat om ontmanteld te worden.

Het kan zelfs zo zijn dat ze er een wijkkast voor glasvezelverbindingen voor maken, dan blijft’ie nog veel langer staan.

 


Dan is het nog een actief KPN-huisje voor de koperverbindingen @Badhoevedorp en het het nog heel lang duren voordat die in de planning staat om ontmanteld te worden.

Het kan zelfs zo zijn dat ze er een wijkkast voor glasvezelverbindingen voor maken, dan blijft’ie nog veel langer staan.

 

Klopt, het kastje zal dan wel een stuk minder groot zijn alleen wel wat geluid maken. 


Er is mij verteld dat het huisje nog wel even blijft staan. Tot dat iedereen in de buurt op het glasvezel is aangesloten haha helaas.

Bedankt voor deze update @Badhoevedorp, wordt gewaardeerd :) 


Reageer