Skip to main content

Wanneer wordt glasvezel internet van KPN beschikbaar in de gemeente Tubbergen ?

En dan met name postcode gebied 7678

Via Caiway en Delta is het wel mogelijk maar ik wil eigenlijk niet overstappen ….

Kijk op kpnnetwerk.nl voor de status van jouw adres.  Ik verwacht niet dat het op korte termijn zal zijn maar uiterlijk eind 2027 zou het kopernetwerk vervangen moeten zijn door glasvezel. 


Kijk op kpnnetwerk.nl voor de status van jouw adres.  Ik verwacht niet dat het op korte termijn zal zijn maar uiterlijk eind 2027 zou het kopernetwerk vervangen moeten zijn door glasvezel. 

Hoe kom je aan die informatie? Hoewel het mooi zou zijn heb ik nog nergens gelezen dat KPN 100% glas wil/kan behalen…


Willekeurig adres binnen die code gebruikt en dan kom ik op een download van 98 Mb/s en upload van 20 Mb/s via DSL. Dat zijn gelukkig uitstekende waardes.

Ervaar je nu haperingen?

En op datzelfde adres in Geesteren is nog geen aanleg van glasvezel (waar kpn op levert) bekend. http://kpnnetwerk.nl .


Kijk op kpnnetwerk.nl voor de status van jouw adres.  Ik verwacht niet dat het op korte termijn zal zijn maar uiterlijk eind 2027 zou het kopernetwerk vervangen moeten zijn door glasvezel. 

Hoe kom je aan die informatie? Hoewel het mooi zou zijn heb ik nog nergens gelezen dat KPN 100% glas wil/kan behalen…

Je hebt gelijk. Het is niet 100%. Er had moeten staan het grootste deel van het kopernetwerk. 


Kijk op kpnnetwerk.nl voor de status van jouw adres.  Ik verwacht niet dat het op korte termijn zal zijn maar uiterlijk eind 2027 zou het kopernetwerk vervangen moeten zijn door glasvezel. 

Hoe kom je aan die informatie? Hoewel het mooi zou zijn heb ik nog nergens gelezen dat KPN 100% glas wil/kan behalen…

Is ook niet het geval. Het huidige doel is dat eind 2025 twee op de drie huishoudens glasvezel van KPN hebben. Daarnaast hebben we dan het project lopen dat het kopernetwerk uit gaat, maar dit gebeurt alléén in gebieden waar volledige glasvezeldekking is. En ook pas 3 jaar nadat glas is opgeleverd.

 

En in antwoord op jouw vraag, @RobK1974, laat je gegevens achter in de Glasvezelwekker. Dan krijg je een seintje als er bij jouw glasvezel wordt aangelegd waar wij diensten over leveren.