Skip to main content

Ik heb eind december glasvezel van kpn aangevraagd, op 11 januari zou er een monteur langs komen de glasvezel uit lezen / meten of zo iets. Deze dag niemand gezien, gebeld met KPN is waarschijnlijk van afstand gedaan. Er is mijn verteld gemeld dat de status van op afgerond zou worden gezet. Nu is mijn vraag wanneer dat gebeuren? We zijn al weer een tijdje verder en ik kan daardoor geen extra diensten of producten bestellen bij kpn omdat er nog een bestelling loopt.

Graag hoop ik zou spoedig antwoord te krijgen op deze vraag of waar het nog wachten op is.

Hoi @Bastiaan1978, welkom op ons forum!
Is het in de tussentijd nog gelukt signaal op je lijn te krijgen? Hoe branden de lampjes op je glasvezelkastje?


Hoi Thomas, 2x groen en aan de onderzijde bij de stekker brand het oranje lampje 

 


Bedankt voor je toelichting @Bastiaan1978, werkt alles ook al verder?
Als alleen de order nog gereedgemeld moet worden (of er toch nog ergens een monteur langs moet) kunnen mijn telefonische collega's op 0800-0402 daarvoor actie ondernemen.


Hoi Thomas, dat heb ik geprobeerd maar dan krijg ik als antwoord dat ik rustig moet afwachten. De collega's zijn vriendelijk maar ik denk dat er iets op afgerond gezet moet worden. 

 


Ik heb exact hetzelfde. Ik kan geen monteur regelen, maar de bestelling staat nog uit en dus kan ik verder niks bestellen. Bijvoorbeeld programma uitbreiding! Heel vervelend!!


Hoi @Hockey, je reageert hier onder een ouder topic, als je hetzelfde issue ervaart kun je hierover het beste even bellen zoals hierboven beschreven staat.