Skip to main content

Beste Kpn,

wanneer wordt de snelheid van mijn internet aansluiting verhoogd? De huidige snelheid stamt uit de vorige eeuw. 
gr

d.  

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres  Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Hey @DavidA, welkom op het forum. Welke snelheid haal je nu? Daarvoor kun je een speedtest uitvoeren. En wil je eens kijken in Fourstack wat er op jouw adres mogelijk is? Bedankt voor het delen, Joep! :)

Is er nog geen upgrade gepland? Schrijf je dan in voor onze netwerkupdates van KPN NetwerkNL en weet als eerste:

  • Wanneer jij een beter netwerk krijgt
  • Wanneer er werkzaamheden zijn bij jou in de wijk
  • Wanneer jij aan de beurt bent voor glasvezel

Volgens kpn is rond 35 haalbaar. Maar dat is uitzonderlijk. Meestal rond 25


 


Welke snelheid heb je op dit moment?

Wat is haalbaar op jouw adres volgens de site van KPN?


Sorry, @jlthkoch. Ik was bezig met afsplitsen en verhuizen van post waardoor je de screenshot heb gemist. Ze staan nu hierboven :) 


Is dit wat het “Forum” te bieden heeft? Beetje chatten en geen inhoud?


Het forum heeft veel meer te bieden. Kijk eens rond op het forum zou ik zeggen :)

Er zijn jou vragen gesteld, maar als je daar niet op reageert dan kunnen we je ook niet verder helpen!


 

Als er onder "Geplande upgrades" niets staat, dan zal er de komende tijd niet veel aan veranderen. Is en geen glasvezel van een andere partij bij u in de straat? Of Ziggo beschikbaar? 


Volgens kpn is rond 35 haalbaar. Maar dat is uitzonderlijk. Meestal rond 25

Wat werkt er niet met een snelheid van 25Mbps dan?

Je kan in je modem bij DSL status kijken wat de DSL downstream en upstream snelheid is. Die zal iets hoger moeten zijn dan de snelheid die je bekabeld meet via speedtest.net.

 


Hey @DavidA, goed advies van tmoesel. Heb je bovenstaande post nog gelezen? We zien graag je reactie tegemoet!  


Hey @DavidA, helaas geen reactie meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je vragen zijn beantwoord en verdere hulp niet nodig is. Ik sluit daarmee het topic. Mocht je toch nog vragen hebben, we staan hier voor je klaar. Laat het dan aan ons weten :) 


“wanneer wordt de snelheid van mijn internet aansluiting verhoogd? De huidige snelheid stamt uit de vorige eeuw”

was mijn vraag.

Als jullie meelezen ontdek je dat daar niet op geantwoord is. Er zijn wel vragen gesteld, die heb ik wel beantwoord. 
 

Ik ben nog in afwachting van een antwoord maar omdat ik niet reageer op nog meer Forum vragen wordt de conclusie getrokken dat mijn vraag is beantwoord. 
 

ik lig eraf

 

dit lijkt meer op een babbelbox dan een serieus medium voor kpn vrage


Lees dit topic en de reacties nu nog eens rustig terug zou ik zeggen!


Nogmaals: Er zijn jou vragen gesteld, maar als je daar niet op reageert dan kunnen we je ook niet verder helpen!

Verder is je verteld “Als er onder "Geplande upgrades" niets staat, dan zal er de komende tijd niet veel aan veranderen.”

Dus komen we weer terug op de vraag “Is er geen glasvezel van een andere partij bij u in de straat? Of Ziggo beschikbaar?“

En nog steeds begrijp je niet hoe een forum werkt en kennelijk heb je nog steeds niet de moeite genomen om eens rond te kijken op dit forum.

 

 


“wanneer wordt de snelheid van mijn internet aansluiting verhoogd? De huidige snelheid stamt uit de vorige eeuw”

was mijn vraag.

Als jullie meelezen ontdek je dat daar niet op geantwoord is. Er zijn wel vragen gesteld, die heb ik wel beantwoord. 

Het antwoord is dus dat het onbekend is wanneer jouw internetsnelheid wordt verhoogd.


Reageer