Skip to main content

Heey medewerker, 

 

Na mijn modem binnen te krijgen en de monteur te ontvangen wacht ik nog steeds op mijn SONY koptelefoon. Het was mede de reden om naar KPN over te stappen maar niemand bij KPN kan mij vertellen wanneer ik deze kan verwachten. Erg vreemd om zo te beginnen bij een nieuwe internet provider en het baart mij ook een beetje zorgen. Vooral omdat je 45 minuten moet wachten aan de telefoon en eigenlijk geen antwoord krijgt. 

 

Groeten,

Jorri

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

De koptelefoon word pas verzonden nadat het abonnement compleet is verwerkt.

Dan gaat daar nog een tijdje overheen voordat die daadwerkelijk bij je aankomt, hij zit dus in de pijpleiding, is alleen even de vraag wanneer je hem daadwerkelijk ontvangt, zal nu niet lang meer duren.


En waarschijnlijk moet ook de opzegtermijn verstreken zijn. Anders zou u kunnen opzeggen en uw gratis gekregen koptelefoon houden. Ja... ze zijn niet gek bij KPN natuurlijk.


Dag @jorriroosen, leuk dat je hebt gekozen voor KPN!

Zoals Doornekamp33 ook al aangeeft, wordt jouw cadeau verstuurd zodra jouw bestelling/abonnement in het systeem volledig verwerkt is. Eerst zal de installatie afgerond moeten worden en daarna moet de installatie administratief helemaal verwerkt zijn. Zodra dit gebeurd is, ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over de levering van jouw Sony koptelefoon. Heb je deze inmiddels ontvangen?