Skip to main content

Wanneer wordt mijn woon adres aangesloten op een glasvezelnetwerk waar KPN gebruik van maakt?

Ik krijg nu een drietal aanbiedingen van jullie concollega's en overweeg daar op in te gaan.

 

Uw reactie hoor ik graag.

JW Janssen

 

Admin: plustekens vervangen door spaties t.b.v. de leesbaarheid, persoonlijke gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Hans81 

Welkom op het forum van KPN.

Als eerste, waarom plaats je tussen elk woord een + teken?
Dat is helemaal niet nodig, aangezien het ook onprettig leest voor een ander.

Als je graag wilt weten wanneer jouw adres wordt aangesloten op het glasvezelnetwerk van KPN, dan kun je dat zelf achterhalen op de website van Netwerkbeheerder KPN.

Klik op deze link Netwerkbeheerder KPN en vul je postcode en huisnummer in bij “check jouw glasvezelstatus” en je ziet gelijk de actuele stand van zaken van jouw woonadres.

 


Als je jouw postcode/huisnr. invult op Alles over jouw status | Het KPN netwerk, dan zie je dit:

Je staat op de planning om te worden aangesloten op glasvezel

Dat is de eerste van vijf stappen die leiden tot glasvezel op jouw adres. Maar dit is een proces wat makkelijk nog 1,5 jaar gaat duren. Op de KPN website Glasvezel internet & abonnement | KPN kan je de glasvezelwekker zetten, dan wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang.