Beste kpn
Inmiddels zijn we een half jaar verder en ben ik er inmiddels een beetje klaar mee. Na veel bellen zou vorige week een monteur komen om de glasvezel naar binnen te brengen en vervolgens was die afspraak ineens niet bevestigt. Vervolgens gebeld met kpn en doorverbonden naar volkers en wessles en een afspraak gemaakt voor 16-12 en om half 5 was nog niemand geweest na oplettendheid van mijn collega zagen we dat 2 mannen in opdracht van volkers en wessels het verkeerde gebouw aan het waren voorzien van glasvezel. Na de mannen aangesproken te hebben bleken ze inderdaad verkeert te zijn en zouden ze vandaag terug komen en helaas niemand gezien want de monteur belde en gaf aan geen toestemming van zijn chef te hebben. Vervolgens wederom kpn gebeld en weer doorverbonden naar volkers en wessels en die gaven aan dat de afspraak nu gecanceld is aangezien kpn een nieuwe opdracht moet geven .Vervolgens kpn gebeld en geeft aan dat we maar een abonnement moeten afsluiten en daarna geven we dan een opdracht ( vreemde situatie).
Beetje vreemde gang van zaken dit allemaal.
Inmiddels ben ik nu dus al 2x 8 uur thuis geweest en Inmiddels meer dan 4.5 uur aan telefoon gesprekken kwijt.
Inmiddels hebben we dus al zo veel contact gehad en ook al een half jaar gelden een mail gehad van jullie dat ik jullie verzoek jullie binnen een week de aansluiting binnen te realiseren.
Met vriendelijke groet ,
Bladzijde 1 / 1
Binnen een week? Ik denk dat er dit jaar niets meer gebeurt.
Welkom op de community
Binnen een week? Ik denk dat er dit jaar niets meer gebeurt.
Volgens mij is mijn glasvezel ooit aangesloten op 23 december. Het kan dus, in principe
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.