Skip to main content
Hallo. Een week geleden heb ik internet besteld bij KPN. Wij hebben er online voor gekozen om de service op 2 december (maandag) bij ons langs te laten komen en ons te helpen met de installatie in ons nieuwe appartement. Helaas hebben wij op 2 december geen e-mail ontvangen met de datum van aankomst van de servicemonteur, dus hebben we het servicekantoor gebeld, waar we te horen kregen dat er geen servicemonteur voor ons was besteld, we hebben het onderwerp genegeerd omdat de persoon van het servicekantoor vertelde ons dat de installatie van het apparaat heel eenvoudig was, dus wij kunnen hetzelfde doen, daarna waren we ervan verzekerd dat het internet ongeveer 3 uur geactiveerd zou zijn, MAXIMAAL tot het einde van de huidige dag. Het was maandag en vandaag is het woensdag, ondanks garanties moeten we nog steeds wachten op de sms waarin de activering van internet wordt bevestigd, we willen graag weten wanneer dit zal gebeuren, omdat we allebei werken en we internet nodig hebben om te voldoen onze plichten op het werk, helaas zijn we er na weer een gesprek met de klantenservice achter gekomen dat we niets kunnen doen en moeten we wachten op een sms, we hebben momenteel betaald voor de dienst die vanaf 2 december geleverd zou worden , vandaag is het 4 december en nog steeds heeft niemand onze service, help ons of geef de activeringsdatum op, of maak het met de hand, anders zullen we uw abonnementen onmiddellijk opzeggen.

Hi ​@Dawid B en welkom bij de KPN Community. Wat frustrerend dat het activeren van de diensten niet lijkt te lukken. 😕

Na het bestellen heb je een bevestiging ontvangen, staat daar ook de datum van 2 december in? Na het plaatsen van de bestelling wordt namelijk automatisch gekeken per wanneer de diensten geleverd kunnen worden en soms kan dat later zijn dan de datum die je als wensdatum hebt opgegeven. 

Mocht in de bestelbevestiging ook 2 december staan, dan is het inderdaad wachten op de SMS die aangeeft dat je diensten er klaar voor zijn, echter had dat al moeten gebeuren. 
Mocht het vandaag nog niet gelukt zijn, dan raad ik je aan om een belafspraak in te plannen. Zet in de omschrijving uitgebreid wat er speelt, dan kan mijn collega dit meteen onderzoeken en hopelijk zit er dan snel vaart in de activatie. 

Reageer