Skip to main content

Is er bekend waarom Internet en WiFi van KPN volledig niet werkend waren in de nacht van 23 op 24 juli?

Er was geen onderhoud gemeld bij gebruiker.

Heb je al op de storings pagina gekeken @Bumblebee90 ?

 


Heb je al op de storings pagina gekeken @Bumblebee90 ?

 

Ik heb op de KPN website gekeken voor eventuelestoringen als je dat bedoeld, maar niks gevonden over een storing. Op allestoringen was vanacht ook duidelijk te zien dat we niet de enige waren.


Ik had een sms gehad dat er onderhoud zou zijn afgelopen nacht, dus er zouden problemen met bereikbaarheid kunnen zijn.


Internet viel hier om middernacht ook weg terwijl ik in VR naast m'n vriend lag. Dus headset uit/weggelegd enzo. Ik zag best wel een piek op allestoringen website. KPN storingszoeker gaf alleen aan dat het probleem lokaal zat en dat ik moest proberen om het NT glasvezelkastje te powercyclen. Dit hielp blijkbaar.

Het zou leuk zijn als ook ik op de hoogte was geateld. Green idee of m'n vader iets heeft ontvangen.


Hoi @Bumblebee90, het kan zijn dat er een storing is geweest. Als het onderhoud was zou je zoals Jamopa een sms'je krijgen die dat aankondigt. Werkt het sindsdien wel weer goed?


Reageer