Skip to main content
Beantwoord

Wat betaal ik voor uitsluitend internet?

• December 3, 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Via mijn werkgever kan ik mijn internetkosten decrlareren, in verband met het vele thuiswerken afgelopen jaar. Ik betaal echter voor een internet+TV pakket. Op het forum zag ik dat deze vraag al eens gesteld is, met als antwoord dat het niet mogelijk is om de kosten opgesplitst te krijgen, omdat het een pakketprijs is. Maar op welke manier kan ik nu alsnog mijn internetkosten juist declareren?

Vriendelijke groet,

Jochem Straathof

--

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @J.B. Straathof, welkom hier. 

Hallo @J.B. Straathof , als je alleen internet en tv hebt en geen (tv)-opties, dan kun je voor de tv er €10 per tv-aansluiting aftrekken dan houd je alleen der kosten voor internet over.

€ 10.- voor de eerste tv-ontvanger en dan steeds € 5.- voor de andere ontvanger. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 3, 2020

Hallo @J.B. Straathof , als je alleen internet en tv hebt en geen (tv)-opties, dan kun je voor de tv er €10 per tv-aansluiting aftrekken dan houd je alleen der kosten voor internet over.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 5, 2020

Hi @J.B. Straathof, welkom hier. 

Hallo @J.B. Straathof , als je alleen internet en tv hebt en geen (tv)-opties, dan kun je voor de tv er €10 per tv-aansluiting aftrekken dan houd je alleen der kosten voor internet over.

€ 10.- voor de eerste tv-ontvanger en dan steeds € 5.- voor de andere ontvanger. :relaxed: