Skip to main content

Goedemiddag,

Momenteel heb ik in een KPN compleet pakket in mijn woning en dit werkte in principe gewoon prima, maar mijn router (experiabox) is een erg verouderd model en werkt helemaal niet meer optimaal, zo heb ik een 100 mb abonnement maar krijg maar 1,4 tot 1,6 MB in de praktijk eruit.
ik twijfel er dus momenteel ook over om mijn abonnement te upgraden naar 500 mb maar vroeg mij af of de voordelen die ik momenteel heb op mijn mobiele telefoons behouden zullen blijven of worden overgezet naar de Hussel voordelen. Zo wordt mijn abonnement verdubbelt, kan ik MB’s delen onderling en krijg ik nog korting over mijn abonnement. Ik zag ook dat je met Hussel voor een KPN superwifi abonnement zou kunnen gaan waarbij je twee internet versterkers krijgt bijgeleverd. Als ik zou overschakelen van abonnement wordt er dan een nieuwer model router meegeleverd of zou ik daar nog een afzonderlijke afspraak voor moeten maken?

Graag zie ik een reactie tegemoet op mijn vragen.

 

Ik was met hetzelfde bezig (behalve de modem wissel). 

-Je behoud je Compleet voordelen op Mobiel als je die niet wijzigt naar Hussel
-50% korting gedurende 6 maanden of SuperWiFi is alleen voor nieuwe klanten (wel lullig dat MijnKPN doorlinkt naar een pagina voor nieuwe klanten waarop deze voordelen staan)
-Wel kun je gedurende 6 maanden 10 euro korting krijgen (al lijken niet alle medewerkers hiervan op de hoogte/ of dit krijg je alleen als je dreigt met opzeggen -piepsysteem-

 

Ander voordeeltje Hussel op Internet Thuis is 5 euro "Entertainmentvoordeel" op Spotify, waar dit bij Mobiel de volle 8,99 kost.


Goedemiddag,

Momenteel heb ik in een KPN compleet pakket in mijn woning en dit werkte in principe gewoon prima, maar mijn router (experiabox) is een erg verouderd model en werkt helemaal niet meer optimaal, zo heb ik een 100 mb abonnement maar krijg maar 1,4 tot 1,6 MB in de praktijk eruit.
ik twijfel er dus momenteel ook over om mijn abonnement te upgraden naar 500 mb maar vroeg mij af of de voordelen die ik momenteel heb op mijn mobiele telefoons behouden zullen blijven of worden overgezet naar de Hussel voordelen. Zo wordt mijn abonnement verdubbelt, kan ik MB’s delen onderling en krijg ik nog korting over mijn abonnement. Ik zag ook dat je met Hussel voor een KPN superwifi abonnement zou kunnen gaan waarbij je twee internet versterkers krijgt bijgeleverd. Als ik zou overschakelen van abonnement wordt er dan een nieuwer model router meegeleverd of zou ik daar nog een afzonderlijke afspraak voor moeten maken?

Graag zie ik een reactie tegemoet op mijn vragen.

 


Welke type modem heb je dan?

 

Een nieuw hussel abonnement, terwijl je eigenlijk wel tevreden bent over het compleet abonnement zou je niet hoeven te nemen. Met Hussel verlies je de Compleet voordelen
 

Het lijkt mij handiger dat er of naar een nieuwer model modem wordt gekeken als je een verouderd type hebt en waarom de snelheid niet voldoet. 
 

 


Goedemorgen @SdeSnoo, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp de vraag, en dat je hier duidelijkheid over wil. Alleen het abonnement waarmee je wil gaan verlengen zal voordelen verliezen of andere voordelen krijgen (KPN Hussel). De voordelen, in dit geval voor jouw mobiele abonnementen, blijven hetzelfde zolang je deze abonnementen niet wijzigt of gaat verlengen. 
 

zo heb ik een 100 mb abonnement maar krijg maar 1,4 tot 1,6 MB in de praktijk eruit.

Dit is zeker niet de bedoeling! Bekabeld krijg je nog geen 2Mbit/s binnen? Kan je aangeven welke Experia Box je van ons hebt? Het kan heel goed zijn dat deze aan vervanging toe is. En ik kijk ook graag met je mee waarom je zo weinig Mbit/s binnen krijgt. Wil je daarvoor nog even je klantnummer toevoegen aan je profiel?


Je kunt gewoon wél een nieuwe experiabox krijgen, aangezien die oud is. Dat kan @Susan_ voor je regelen. Dáár hoef je je abo niet voor te wijzigen. In fourstack kun je zien wat KPN op jouw adres kan leveren. Met een 100 Mb/s abo is dat dus tot 100. En dat zul je met een nieuwe experiabox zeker ook krijgen.

Het is maar de vraag of je 500 af kan nemen, dat kan alleen bij glasvezel. En of je dat überhaupt nodig hebt.


Ik was met hetzelfde bezig (behalve de modem wissel). 

-Je behoud je Compleet voordelen op Mobiel als je die niet wijzigt naar Hussel
-50% korting gedurende 6 maanden of SuperWiFi is alleen voor nieuwe klanten (wel lullig dat MijnKPN doorlinkt naar een pagina voor nieuwe klanten waarop deze voordelen staan)
-Wel kun je gedurende 6 maanden 10 euro korting krijgen (al lijken niet alle medewerkers hiervan op de hoogte/ of dit krijg je alleen als je dreigt met opzeggen -piepsysteem-

 

Ander voordeeltje Hussel op Internet Thuis is 5 euro "Entertainmentvoordeel" op Spotify, waar dit bij Mobiel de volle 8,99 kost.

Vandaag omgeschakeld naar Hussel Mobiel 2GB+Spotify voor 19 eurios; Hier krijg ik ook Entertainmentvoordeel en het Internetabo hoef ik hiervoor NIET naar Hussel om te zetten. Terwijl het online bestelformulier voor Mobiel het Entertainmentvoordeel nergens noemt. Van die dingen...


@panbrood jij hebt dit met een collega afgehandeld. Dus ik ga er vanuit dat diegene coulant is geweest en je € 5,00 korting heeft gegeven. Dat is echter geen entertainmentkorting, daarvoor moet je een KPN Hussel Thuis abonnement hebben met in ieder geval internet. De korting komt wel overeen, maar is geen entertainmentvoordeel wat je nu krijgt!


@panbrood jij hebt dit met een collega afgehandeld. Dus ik ga er vanuit dat diegene coulant is geweest en je € 5,00 korting heeft gegeven. Dat is echter geen entertainmentkorting, daarvoor moet je een KPN Hussel Thuis abonnement hebben met in ieder geval internet. De korting komt wel overeen, maar is geen entertainmentvoordeel wat je nu krijgt!

Ze belde specifiek over verlengen Mobiel maar ik neem aan dat de "Korting" op de Mobiel factuur aan Spotify is gekoppeld, met hetzelfde resultaat als "Entertainmentvoordeel".
Of kan ik met overstappen naar Hussel Thuis het "Echte" Entertainmentvoordeel óók nog binnenharken!!!?
Blijkbaar ben ik als Internet + geen TV klant in een niche beland...
En in een woordenstrijd :wink:

Mobiele Spotify Klanten met Internet Thuis die alleen hun Mobiel abo Husselen, krijgen een met "Entertainmentvoordeel" overeenkomende korting op hun Mobiel factuur.


Of kan ik met overstappen naar Hussel Thuis het "Echte" Entertainmentvoordeel óók nog binnenharken!!!?

Noem het maar harken. Met Alles in 1 heb je of Fox Sports gratis of het pluspakket.

Met Hussel Thuis krijg je alleen maar € 5 “entertainmentkorting” als je 1 of meer van deze hebt:
Fox Sports, Pluspakket, Film1, Spotify (premium/family), Netflix (betaalt via factuur kpn).

Dus ook als je deze alle 5 hebt krijg je € 5 "korting”.

Dus als je nu met Alles in 1 alléén Fox Sports hebt met 100 % korting 12,99 - 12,99 = 0,00
en je neemt hetzelfde met Hussel dan heb je Fox Sports voor 12,99 - 5,00 = 7,99

Ook als je Fox Sports en pluspakket hebt kom je met Hussel al iets duurder uit.


@PeterG dat gaat over TV, topic gaat over Internet (zonder TV) en Mobiel. Voel wel met je mee, maar doe dat ding dan ook gewoon de deur uit!

Net ook maar even het Internet geHusselt, met 6 maanden 10 euro korting, gaat over twee weken in.
Kon nog SuperWiFi erbij krijgen voor 150,- maar dat is voor mij overbodig (en volgens Tweakers/Pricewatch ook nogal duur, zo'n mesh setje kan je al onder de 100 krijgen).


Ik begrijp even niet wat ik de deur uit moet doen, @panbrood .

Verder heb ik gewoon uitgelegd waar je de Entertainmentkorting op krijgt, daar werd een vraag over gesteld. En dat is op een TV pakket danwel op Spotify. Als je geen ITV hebt dan blijft dus alleen Spotify over voor die korting.


@panbrood, zo kan je het zien maar het is niet per se gekoppeld aan Spotify :wink:  Het wordt ook niet entertainmentkorting genoemd, het is gewoon een extra korting.


Reageer