Skip to main content
Beantwoord

Wat is de juiste methode voor het aansluiten van de TK01?

• February 19, 2026
  • 33 reacties
  • 352 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 27, 2026

Wat is nu de juiste weg om op mijn modem in te loggen ik krijg het nu niet meer voor elkaar vreemd ik heb er vanmiddag nog op gekeken raar

Beste ​@edewaele via 192.168.2.254

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 27, 2026

Het lukt mij zo niet heb dit al meerder malen geprobeerd ik gebruik winddows 10 op mij noude laptop

Ik krijg alleen tekst te zien ?  Ook zegt hij dat mijn werkwoort niet meer klopt heel raar allemaal

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Het lukt mij zo niet heb dit al meerder malen geprobeerd ik gebruik winddows 10 op mij noude laptop

Ik krijg alleen tekst te zien ?  Ook zegt hij dat mijn werkwoort niet meer klopt heel raar allemaal

Ik denk dat je te zien krijgt dat het wachtwoord niet klopt? Je hebt als het goed is een andere modem gekregen, die heeft een ander wachtwoord dan je oude. Klopt dit? Het wachtwoord kun je vinden op de sticker op de nieuwe modem. 

Lukt het zo wel?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 2, 2026

Hallo Alex.  Ik heb geen modum gehad  maar alles werkt prima met de glasvezel dat is geen probleem ik heb een ander  probleem om in te loggen op mijn modem als ik op mijn oude laptop (win10)   invul 192.168.2.254. Kom ik netjes in mijn modum.  Gebruik ik mijn nieuwe laptop (win11)   met 129.168.2.254 dan krijg ik alleen tekst te zien dat is eigenlijk de vraag wat is daar de oorzaak. Van   en hoe kom ik toch in mijn modem op win11

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 2, 2026

Is het een kpn modem? Dan kan je normaliter ook via mijnmodem.kpn inloggen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 2, 2026

Ja het is de V10 ik ge het proberen.  Bedankt

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 2, 2026

Het is niet gelukt deze mannier kan ik hem resetten zonder problemen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Bij de V10 hoef je niet de modem te resetten. Dan kun je op de inlogpagina op Toeganswachtwoord vergeten klikken en die instructies volgen. Het ziet er zo uit: