Skip to main content

Sinds ruim een week is spotify veranderd en kan ik niet meer via mijn telefoon zien welk nummer afgespeeld word. Ook kan ik vanaf mijn telefoon ineens niet meer mijn oude nummers terugvinden.

Ik heb danook besloten mijn premium abonnent per eerstvolgende vervaldatum te annuleren.

Hi @Arnoud1943, Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je topic. Jammer dat je er voor gekozen hebt om Spotify op te zeggen. Echter is het functioneren van de app niet in handen van ons ( helaas:wink: ). Ik kan het probleem dat je beschrijft niet helemaal plaatsen. Het lijkt erop dat de app kuren heeft. Dit heeft niet zo zeer te maken met je Premium account. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd of in de Apple store/Playstore gecontroleerd of er een update klaarstaat? 

Als je inlogt op de webversie van Spotify, kun je daar wel gewoon zien welke nummers je afspeelt? 
 


Als leverancier van een product is KPN ook verantwoordelijk voor de service en daar laat KPN het nu afweten.

Ik ben niet de enige klager, KPN zou met spotify moeten onderzoeken wat er loos is en haar klanten moeten informeren.


Reageer