Skip to main content

Ik probeer op mijn app in te loggen maar het beheerderswacht woord klopt niet. Op mijn modem staat geen wachtwoord. Ik heb 3 super wifi punten. t wachtwoord van 1 van deze punten ingevoerd maar ook dat wachtwoord klopt niet.

 

Wat moet ik doen?

 

HGRob Henneveld 

Hoi @RobHenneveld01 
Helaas vertel je niet welk modem je hebt, maar de eerste modems moet je de eerste keer geen wachtwoord invullen
Het modem vraagt je daarna zelf om een wachtwoord aan te maken.


Hoi,

ik heb een experia box V10

 

HGRob


Hoi,

ik heb een experia box V10

 

HGRob

Dan klopt mijn oplossing wat ik hierboven heb gegeven.
Lukt dat niet ga de box dan even resetten door 10 seconden aan de achterkant met een paperclip het resetknopje in te drukken en dan zonder wachtwoord inloggen


Hi @RobHenneveld01 , log je voor de eerste keer in dan is je gebruikersnaam '’ admin '’ en laat je het wachtwoord veld leeg. Daarna stel je je eigen wachtwoord in. 


Had je reactie deels over het hoofd gezien @huistijger en kan geen reactie verwijderen 😅 


Had je reactie deels over het hoofd gezien @huistijger en kan geen reactie verwijderen 😅 

Geen probleem @DaveA 
Je mag gerust ook reageren hoor.
Overigens als je je bericht wilt veranderen kan dat binnen 1 uur door rechtsonder op de drie puntjes te klikken en Bewerk kiezen


Log je voor de eerste keer in dan is je gebruikersnaam '’ admin '’ en laat je het wachtwoord veld leeg. Daarna stel je je eigen wachtwoord in. 

 

 

Geen idee waar ik zou moeten inloggen, computer, app website. Heb je een hint?

 

HGR


Op de app zegt ie als je niks invult: er gaat iets mis, probeer t later opnieuw.


In je browser kun je naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn gaan, daar kun je inloggen op het modem. 


INloggen met de browser op http://192.168.2.254  of mijnmodem


Ha top. Als ik niks invul dan geeft ie aan:

 

Het ingevoerde wachtwoord is niet juist.


Ha, het is gelukt. Ik vond het ergens in mijn administratie…..

 

 


Ha top. Als ik niks invul dan geeft ie aan:

 

Het ingevoerde wachtwoord is niet juist.

Dat ziet er dan dus zo uit?

Dan zult u de box moeten resetten.


Dus nu ben ik in mijn modum. Maar waar vind ik nu de beheerderswachtwoord voor mijn app?

 

Alsvast dan voor jullie reactie.

 

HG Rob


Ik heb 3 super wifi punten. t wachtwoord van 1 van deze punten ingevoerd maar ook dat wachtwoord klopt niet.

Heeft u het wachtwoord van de andere 2 SuperWiFi's ook al geprobeerd? 


Op welke app probeer je nu in te loggen @RobHenneveld01 ?


Heeft u een Windows computer? Klik dan in de verkenner op Netwerk...

Dan ziet u de SuperWiFi's zo staan. Als u er op klikt opent de webinterface. 

 


http://192.168.2.254/ ik ben daar nu in. Dus dat ging goed. Nu is alleen mijn vraag wat de volgende stap is zodat ik de beheerderswachtwoord van mijn app kan vinden?

 

 

Dank.

 

HGRob


http://192.168.2.254/ ik ben daar nu in. Dus dat ging goed. Nu is alleen mijn vraag wat de volgende stap is zodat ik de beheerderswachtwoord van mijn app kan vinden?

 

 

Dank.

 

HGRob

Lees de reacties nog eens door.

Het doel van inloggen op de Experiabox is: achterhalen welk ip adres de SuperWiFi's hebben. Deze ziet u dan staan op de eerste pagina na inloggen in de 2de kolom bij de andere aangesloten apparaten.

Op dit ip kunt u dan inloggen om in de SuperWiFi's te komen. Daarbij kunt u ook het beheerderswachtwoord instellen.

Dit kan ook op een Windows PC via Netwerk. 


Dag Nick,

Ik heb gekeken maar ik zie geen 2e kolom met de term andere aangesloten apparaten.  Er is geen kolom. wel een tabblad met de naam internet.  Onder t tabblad home staan wel een soort van plattegrond met 4 soort van kolommen . Maar nog steeds niet iets met de term "andere aangesloten apparaten”.

 

Dus hier loop ik op vast.

Ik heb overigens 3 Superwifi's, 

 

Via Windows Netwerk lukt eerst niet maar nu wel: alleen welke van de 3 Superwifi's moet ik dan hebben? Als ik de master aanklikt vraagt ie wederom om een password en als ik niks invul krijg ik een foutmelding.

 

Dus ook hier loop ik vast/

 


Hallo @RobHenneveld01, begrijp dat je wil gebruik maken van de KPN Thuis app? 

 

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi, Experia Wifi of de Experia Box. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password op de sticker op de achterkant van de eerste aangesloten SuperWifi of Experia Wifi. Gebruik je geen SuperWifi of Experia Wifi, dan vind je het standaard beheerderswachtwoord op de sticker op de achterkant van jouw modem. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app.


Reageer