Skip to main content

 

Als je naar mijn kpn gaat, ga je naar producten. Daar kies je voor je thuis product.

Dan onder abonnementsgegevens staat een knopje abonnement wijzigen. Als je daarop klikt kan jeje snelheid wijzigen naar de beschikbare snelheden.

@DennisK86 Als ik dat op de laptop aanklik krijg ik een aanbieding voor nieuwe klanten te zien, met allerhande aanbiedingen die voor mij niet van toepassing zijn.
Ik heb nu een TFT-abonnement 50 MB up en down, BelOnbeperkt NL, 2 TV-ontvangers, opnemen en €5 korting vanwege mobiel, en een TFT-sim-only 150 minuten en 2 GB met verdubbeling.
Dat voldoet aan onze wensen.
Abonnementen kosten €58,61 (wordt binnenkort iets hoger) en €12,76.
Wellicht komt er binnenkort nog een prepaid bij.

Ben erg benieuwd wat mij dat zou gaan kosten als ik Hussel zou nemen, maar dat kan ik er niet uithalen op de site, en ook niet in de app.

 

*admin: afgesplitst en quote toegevoegd

@JRe Als monteur heb ik hier alleen de mogelijkheid om mensen te helpen met mijn kennis. Voor vragen over je abbonement kan ik je niet helpen en laat ik dit over aan een moderator (hiervoor moet je dan wel even je gegevens aanvullen in je profiel mocht je dat nog niet gedaan hebben) en dan zal deze vanzelf reageren of je kunt even contact opnemen met de telefonische klantenservice op 0800-0402.


@DennisK86 bedankt voor je reactie. Mijn profiel is ingevuld, ik heb geen haast en wacht geduldig tot een moderator tijd hheft om te reageren. 


Dag @JRe en van harte welkom op het KPN forum! Goed om te zien dat @DennisK86 je al enige toelichting heeft gegeven! 

Het KPN Forum is een online ontmoetingsplek, waar onze klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Onze community bestaat uit onze klanten, mensen met interesse in onze diensten én zelfs uit KPN-medewerkers die op persoonlijke titel berichten plaatsen. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. 

Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Maar bij sommige zaken is het beter dat een KPN-medewerker ter plekke met je meekijkt. Persoonlijk abonnementsadvies is er daar één van; je zult begrijpen dat het via deze publieke weg wat lastiger gaat. Ik wil je dan ook van harte uitnodigen om even te bellen met de klantenservice (0800-0402) of een chat via de website te starten. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken. 


 

Ik heb nu een TFT-abonnement 50 MB up en down, BelOnbeperkt NL, 2 TV-ontvangers, opnemen en €5 korting vanwege mobiel, en een TFT-sim-only 150 minuten en 2 GB met verdubbeling.
Dat voldoet aan onze wensen.
Abonnementen kosten €58,61 (wordt binnenkort iets hoger) en €12,76.
Wellicht komt er binnenkort nog een prepaid bij.

Bij Hussel kost:

  • 50 mbit internet: € 43,73
  • Tv: 10 euro
  • 2de tv ontvanger: 5 euro
  • Opnemen is dan gratis erbij.
  • Telefonie: 2 euro.
  • BelOnbeperkt NL: € 9,99

Dat is volgens € 70,72 bij elkaar. Klopt dat?


Wij hadden ook alles van Telfort en eigenlijk kwamen we alleen wat mobiele data tekort als we op de camping waren.

Bij de EK aanbiedingen zijn we voor mobiel nu overgestapt op de hussel abonnementen. De thuis hebben we gelaten wat die was. Hussel was alleen duurder en gaf geen verdere voordelen. (Wij hebben glasvezel en geen tv,  geen wifi versterkers en geen vast bellen) Nu hebben we de 2 mobiele abo’s omgezet naar Hussel. 1 naar onbeperkt bellen zonder data die dan toch 500MB krijgt door de EK aanbieding en 1 met onbeperkt data waarvan de data gedeeld kan worden. Ook daarvoor zijn we wel duurder uit, ongeveer €10, maar nu kunnen we onbeperkt tv kijken op de camping.