Skip to main content

Ik hen een Experiabox V10 waarvoor ik het wachtwoord moet instellen. Ik krijg een vraag voor het WiFi wachtwoord, dat kan ik met succes instellen en daarmee mijn KPN openen.

Is dit het zelfde wachtwoord als voor de Experiabox?

Op de ZTE site krijg ik een oproep Wachtwoord invullen. Gebruikernaam ADMIN.

Ik heb de resetknop van de Experia ingedrukt waarna een oranje knipperlicht brandt.

Als ik wachtwoord niet invul en wel login aanklik blijf ik de mededeling ontvangen wachtwoord is niet juist. Een eigen wachtwoord invullen werkt evenmin. Hoe kom ik verder op deze ZTE site om een correct wachtwoord in te vullen?

@Joop1944  Op de achter/onder kant van uw modem zit ( als het goed is) een sticker met daarop de inloggegevens voor het modem 

inlognaam : admin

wachtwoord: ………...


@Joop1944  Op de achter/onder kant van uw modem zit ( als het goed is) een sticker met daarop de inloggegevens voor het modem 

inlognaam : admin

wachtwoord: ………...

Op de v10 zonder a zit geen wachtwoord. Na resetten kan je inloggen zonder wachtwoord. 

Bij oud Telfort klanten soms wel misschien. Zoiets heb ik wel eens opgevangen dat dan het wachtwoord 1234 is. Maar daar weet ik het fijne niet van.


@Nick83 ook bij ,oud Telfort klantenkun je na  een reset van de V10 inloggen zonder WW, echter komt nogal eens voor dat de reset niet goed is uitgevoerd en dan moet men wel het ww invoeren


Op de sticker staat niet Admin Wachtwoord. Heb ik dan de oudere V10 box? Klopt het dat daarvoor geen wachtwoord voor wordt gevraagd?


Ja bij de eerste keer inloggen is de gebruikersnaam: Admin. Dan kun je het wachtwoord leeg laten. Dan wordt er gevraagd om een wachtwoord aan te maken.


IGebruikersnaam is Admin, wachtword vakje is leeg. Maakt niet uit of ik het leeglaat of probeer een wachtwoord in te vullen, ik kom niet verder dan “Het ingevulde wachtwoord is onjuist” Doorgaan op een volgende pagina lukt niet. 


Toch nog een keer resetten, waarbij je het reset knopje met paperclip lang vast houd. Misschien wel 15 seconden ofzo. Kijken naar de lampjes wat hij doet.

Vervolgens nog een keer proberen.

 


Is het gelukt na nog een keer resetten van het modem? Zo niet, kun je een screenshot plaatsen van wat je ziet?


Ik heb nu het modem kunnen resetten en een nieuw  wachtwoord ingevoerd.

Ik kom nu ook op de ZTE site waar ik het wachtwoord kon aanpassen en naar de vervolgpagina gaan en zie op de homepagina de instellingen voor WiFi, LAN en 3/4G

Daar heb ik ook de wachtwoorden aangepast.

Zover gelukt en iedereen bedankt die mij hiermee hebben geholpen.

 


Top. Blij om te lezen dat het gelukt is. Mocht je nog meer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.


Top. Blij om te lezen dat het gelukt is. Mocht je nog meer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.

IK heb een andere buiten antenne gekocht, ga die binnenkort installeren en testen. Laat het weten of dit nu wel lukt.