Skip to main content

Ik wil mijn internetsnelheid weten, kan het niet vinden bij mijn kpn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

Houdt er even rekening mee dat wat je vraagt over een relatief begrip gaat. Alle providers verkopen een maximale snelheid, net zoals autoverkopers. Meestal haalt een auto alleen die snelheid auto als je met vol gas (of volle energiestand) van een berg af rijdt, wat dus niemand doet. 

De meeste mensen denken dat het een gegarandeerde snelheid is, maar als het sterk afwijkt kan je net als bij de snelheid van auto’s je recht halen. 

De snelheid kan je testen via een speedtest site https://kpn-itns.speedtestcustom.com

 


Goedemiddag @Sycat, welkom op het forum!

Je kunt via de link uit @CorL zijn bericht je internetsnelheid meten. Doe dit over de bekabelde verbinding, op die manier weet je hoeveel snelheid er binnenkomt op jouw modem.

Wil je weten wat de snelheidsmogelijkheden zijn op jouw adres en/of wat de mogelijke snelheid binnen jouw abonnement is? Laat dan jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder achter in je forumprofiel en geef hier een seintje zodra je de gegevens hebt ingevuld. Dan ga ik dat voor je nakijken. 

Voor een snel antwoord kun je ook even bellen met onze klantenservice via 0800 0402 (gratis).